Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo bare helt sykt! :o Har de bomma, eller er det bare et veldig smart pr-stunt? :P

Hehe...lurer på om jeg skal slenge meg på jeg da, altså..

Takk for tips! :D

Skrevet

jo, bara hyggelig !!!

jeg prøvde å kjøpe i hvertfall.... "kjøpte" par stykker og ikke noe annet... måtte betale 25 kr for sendingen.... det var billigt altså hehe

har også lurt på hvorfor det er sånn... kanskje pr-stunt, kanskje prøvene går ut av dato... kanskje bomma de... men 25 kr for 6x7 el tester er jo ingenting :)

Skrevet

Samme her.. Så de hadde noen graviditetstester (staver) til kr 0,00 også! Så tok et par sånne i tillegg. Hehe..

...morro da :D

Skrevet

I KNOW! 25 kr for 10 gravitest (staver) + 21 EL strimler! Sinnsykt kult!

Så nå blir jeg å teste hver dag jeg! har jo egentlig IKM igår/idag, så da kan jeg jo med god samvittighet bruke de gravi-strimlene jeg har! og fortsatt ikke noe tegn til TR ennå! hihihihi...

veldig moro! :o)

Skrevet

For godt til å være sant?

Kan jo ikke la være å prøve, så jeg kjøpte :)

Takk for tips! :)

Skrevet

Jeg måtte også prøve, men kan det virkelig være sant?! Vel, hvis det ER det, så kommer jeg sikkert til å handle der igjen, og det var vel kanskje det som var målet?!

Skrevet

Det jeg og tenkte..at dette var et lurt lite triks for å sikre kjøpere. Hehe. Fikk akkurat mail om at nå var ordren min sendt :) Woho! Har de kanskje her på tirsdag alt da jo! Og fremdeles bare betalt 25 kr for portoen! :D

Skrevet

Det står jo der at det er April-tilbud, så da må det jo være reelt. fikk også mail om at ordren var i orden, bare 25 kr.... :o))))))))

Skrevet

oj, jeg hadde ikke sett dette med graviditetstestene så jeg kjøpte sånn også :) Da trenger jeg ikke å kjøpe mer i nærmeste fremtid :)

Skrevet

da har jeg bestilt :)

de har også 10 stk grav tester, stav for kr 0 også :)

Skrevet

synes det var veldig merkelig... Men bestilte nå jeg og;)

Skrevet

Jeg bestilte også:)

Greit å titte innom på bli gravid forumet alikevel om vi ikke er prøvere før 2 mnd.

Men tror nok den nettsiden bruker dette som markedsføring enkelt og greit. Og det fungerer så! :)

Skrevet

Den gleden varte ikke lenge. Var visst en feil på siden så alle ordre blir annullert.

Skrevet

fikk beskjed om det jeg å :-(

Skrevet

Så nå at jeg og hadde fått mail om det... Overrasket meg ikke...

Skrevet

Vært skikkelig heldig jeg da, med andre ord :-|

Skrevet

så du rakk å få testene i posten?

Heldig da ja!

Skrevet

Jeg har sendt mail til forburkerombudet ang. at de har annulert ordren. Jeg mener jo at de ikke har lov til det, iom at de har annonsert med en pris (selv om at det var 0,00 kr), ordren har gått igjennom, så må de gi oss varene til den prisen som de har annonsert med.

Snakket med min bror som jobber i butikk, og han mente jo også det. For hvis de selv har feilpriset i butikken, så må de gi kunden den prisen som er priset med (selv om det kommer opp en dyrere pris når det slås opp i kassa). Kanskje dere andre som også har fått sin ordre annulert, bør sende mail til forbrukerombudet - kanskje vi får de varene vi hadde bestilt???? Bedre å være mange om én sak!!! :o) Håper iallefall at jeg får rett i det jeg mener, og prøve å få de varene jeg har bestilt! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...