Gå til innhold

Neste uke blir en spennende uke jenter! Uke 14 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan står det til med dere? Jeg kjenner jeg er veldig spent nå.. Prøver å si til megselv at det ikke kommer til å skje så fort (1pp), men man vet jo aldri.. Hadde ingen symptomer da jeg ble gravid sist, annet enn at jeg ikke fikk mensen. Kjenner heller ingen symptomer nå.. Klarer ikke kjenne hva magefølelsen sier heller.

Hva sier magefølelsen deres?

Blir det 2010 baby, eller 2011?

Ha en fortsatt fin dag, og en fortsatt fin påske jenter!

Jeg har forresten IKM mellom 8-11 neste uke.. Syklusene mine varierer mellom 24-29 dager..

Mvh Lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette er min 4. pp, og magefølelsen min er 50/50. Har ikke vært gravid før så jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg var kvalm og syntes kaffen smakte rart, og hadde stikninger og murringer fra 7 dpo. Men nå synes jeg ikke jeg merker noenting. Vil teste onsdag morgen, selv om ikm kanskje ikke er før fredag (reiser bort noen dager onsdag). Mine sykluser varierer fra 31 - 35 dager, noe som er en tålmodighetsprøve når jeg prøver å bli gravid.

Hvis det ikke blir baby i 2010 kan vi jo trøste oss med at da slipper barna våre å bli minst i klassen! :-)

Skrevet

Hehe, ja det er sant! :)

Bra det ikke bare er meg som har uregelmessige sykluser. Det er kjedelig as.. Men de to siste gangene har det vært 27 dager mellom, så jeg satser på det denne gangen og. Om mensen ikke skulle dukke opp blir det isåfall en test neste mandag eller noe tenker jeg. Vil liksom ikke være forhåpningsfull, men er det likevel. Prøver å ikke tenke på det, men gjør det også likevel. Huff, hehe.. Og nå syns jeg det går så innmari sakte! Før syns jeg jo at jeg hadde mensen hele tiden for det gikk så fort.. Hehe. Rart det der!

Men er jo bare på 1pp nå, så jeg tør ikke tro at det går så fort, og hvertfall ikke nå som jeg tenker så mye på det. Men det tok jo faktisk bare 2 mnd før jeg be gravid da jeg sluttet på p-pilla sist, så hvem vet. Men da prøvde vi jo ikke heller da..

Jaja, blir spennende å se til uka! Heldig du som har hatt noen symptomer da! Jeg prøver å kjenne etter, men finner ingen.. :/

Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Heisann!

Ja, kommende uke blir veldig spennende:) Jeg har ikke hatt troa på at det skulle klaffe for meg denne gangen. Som deg Lundie, så er dette 1. prøveperiode for meg også. Meen, jeg kommer med et lite men.. Hehe:P De siste to dagene har jeg kjent noe slags rarheter i magen. Det er litt vanskelig å forklare, men det ligner litt på menssmerter og magen føles litt "hard", evt. knytt. Jeg bruker aldri å ha menssmerter flere dager før mensen, får det samme dagen som jeg venter mens. Så dette synes jeg er litt rart.. Det er nok STOR mulighet for at jeg kan ha blitt påvirket av å lese andres erfaringer her inne, det skal jo sies! Blir veldig vár på å kjenne etter symptomer merker jeg:) Jeg har hatt sykluser på 27 dager de to foregående gangene, og jeg har IKM nå på mandag. Kjenner jeg er litt nervøs!

Skrevet

Spennende altså! :) Får håpe det viser seg å være ordentlige symptomer da! Blir litt påvirket av alle her inne ja, helt enig! Hehe. Hver eneste lille ting jeg kjenner i kroppen blir analysert :P

Er faktisk litt nervøs selv! Har IKM alt fra torsdag til lørdag, så jeg venter isåfall til mandag med å teste om jeg ikke får den driten før det! Noe jeg selvfølgelig håper jeg ikke får! :)

Masse lykke til! :)

Skrevet

Ja, får inderlig håpe det! Har ingen fysiske tegn på at mensen er på vei enda.. Men prøver å tenke at det mest sannsynlig er innbildning, så får jeg heller bli positivt overrasket:)

Ja Lundie, får håpe på at "tante rød" ikke dukker opp! Masse lykke til til deg også!:) Vi "uke 14-ere" får holde hverandre oppdatert!

Skrevet

Ja, det samme tenker jeg. Bedre å være litt negativ (realist..?) og heller bli positivt overrasket! :)

Må holde hverandre oppdatert ja! Mandag i morgen allerede ja, så spennende! Trodde av en eller annen grunn at det var torsdag i stad jeg, hehe.. :P Da satser vi på at hun bitchen ikke dukker opp i natt! ;)

Skrevet

"Hun bitchen" ja.. Hehehe;) *ler godt*

Skrevet

Hehe ;) Hun er jo omtrent den eneste jeg ikke liker å få besøk av så! :P Tihi!

Nei, nå får jeg krype til sengs. Krysser fingra for deg! :) Nattinatt!

Skrevet

Heisann!

Kaster meg på denne tråden jeg. Første gang jeg skriver her på forumet, men har fulgt med en stund :) Jeg har IKM på onsdag, og er kjempespent.

Har kjent masse symptomer i over en uke nå, og ja, de kan nok være innbilte. Men stikkingene i magen, de har vert reelle. Kommer helt plutseligt når jeg ikke engang har tenkt på det...

Få håpe ihvertfall :P

Lykke til alle sammen! Nå er det bare å vente...

Skrevet

Har ikm mellom 4-8.. fortsatt ikke noe tegn på tante rød, men føler meg ikke noe gravid heller, så regner med at jeg får besøk av tr denne uka.. Men det skal gå greit, vi var egentlig ikke prøvere denne uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...