grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 så er jeg oppe på 90 kg igjenn.. hm.. og enda 10 uker igjenn til termin.. påske og jeg klarer ikke holde meg unna godsakene:S
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Du er nok ei flott dame uansett vekt! Jeg veide nok da jeg ble gravid og har gått opp 17kg alt i alt. Er 38 uker i morgen, så satser på å ikke rundt 20:P Poenget mitt er vær stolt av kroppen din! Den gravide kroppen er flott uansett utgangspunkt! Ikke skjul kroppen din, vær fornøyd og smil til deg selv. Ikke fokuser så mye på tall, tenk heller at du har en liten baby i magen som vokser og gjør deg større:-) Det er en mye hyggligere tanke:-) Lykke til og ikke tenk så mye på tallene på vekta! :-) *klem*
FruBoger fødeklar Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Har ikke følt meg verken stor eller tung før denne siste uka (30 uker på vei), så meg i speilet igår med tettsittende topp og tights (varm!), og jeg fikk helt sjokk... så ut som om meg var michelini"kvinnan", og etter det har jeg følt meg sånn også. Blir døkti lei og kje av sånn.Gleder meg til å få bebisen ut,og bare HÅPER at jeg har disiplin,vilje og ønske om å trimme hardthardthardt da...! Var forøvrig 115 ved fødsel sist, og det er nå 16 mnd siden. Kom meg aldri ned noe særlig,så veide 90 når jeg ble gravid,og veier 101 nå (målt uke 28). Det blir en lang vei til de gamle olabuksene:/
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 takk for svar flotte damer <3 føler at alle bare må komentere vekta mi.. å da blir jeg veldig fokusert på den selv også.. men vi får bare prøve og nyte tiden uten og tenke for mye på d nå som vi er gravide for d blir værre når bebisn er kommet.. husker presset fra venner og familie om å gå ned etter fødselen.. bah det gleder jeg meg ikke til..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Å fyyyyy det er så unødvendig........ Akkurat som vi ikke er smertelig klar over det selv.... :-(
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 ..særlig når de sier ting som "hold deg unna godteri og brus" + "unngå salte ting som potetgull osv". Jaaa, lettere sagt enn gjort. Spesielt om man er sykemeldt, har bekkenløsning osv. + Pica på alt mulig. Får pes av legen min hver kontroll. Enda jeg bare har lagt på meg 7 kilo til sammen hele svangerskapet (er i uke 31). Han burde jo se utifra tallene at jeg ikke går berserk i søtsaker hver kveld. Arg!
FruBoger fødeklar Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Jordmora mi maser fælt om matvaner og sånt. Første besøket gikk i: om du legger på deg for mye må vi snakke om matvanene dine. Har til nå ikke lagt på meg alt for mye og koser med med sjokolade - kanskje for ofte:P Og ungen min var under snittet når vi målte vekta på han, så dette lover bra for alle utenom mich:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå