2harBlitt3<3 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hei. Etter å ha gått på ppiller i 11 år sluttet jeg med de for over en mnd siden. Jeg fikk mens den 5 mars. Er det noe ca svar på når jeg da skal ha mens igjen? Kjenner jo liksom ikke min egen syklus enda da, men må vite når jeg evt kan ta en test.. Håper jo seff at jeg ikke får mens, men greit å vite.. God påske!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Når jeg slutta med pilla, så tok jeg test 4 uker etter mens.. Altså som en normal syklus.. Gikk enda en uke før jeg fikk pos test.. Altså, den satt på første forsøk! Krysser fingrene for deg =)
2harBlitt3<3 Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Oi, heldig du er da:-) Håper det sitter på første forsøk her og:) Takk og takk:-)
Ida* Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg sluttet på p-pillene etter 6 års bruk, tok 6 1/2 uke før mensen kom tilbake. Syklusene ble gradvis kortere og kortere, men var veldig lange de første mnd. etter pilleslutt. Så det er veldig varierende fra kropp til kropp. God påske der og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå