Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hva er det med folk som har på musikk så naboene hører det på Langfredag. Kan ikke folk vise litt respekt og være stille. Guuuud som jeg skulle ønske jeg bodde i hus og ikke i blokk. Det er vel ikke frekt om jeg ringer Politiet og klager?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 hehe, er vel ikke så nøye vel...? skulle ønske jeg hørte musikk jeg, men her er det en hund som står og uuuuuler i den lille leiligheten ved siden av....fun....både for meg og hunden regner jeg med..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Lite vits i å ringe politiet fordi naboen spiller musikk...da har ihvertfall politiet for lite å gjøre der du bor hvis de rykker ut for det. Du må nok bort til naboen selv og spør om de kan skru ned lyden.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Huff, jeg synes man skal prøve å være litt alvorlig på Langfredag jeg. Jeg er vel ikke den eneste? HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jeg har prøvd det allerede, men naboen er fra Sri Lanka og sier han ikke bryr seg om at det er Langfredag og at borettslagets regler ikke sier noe om at han ikke kan spille musikk på Langfredag. HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 sånn er det med forskjellige kulturer og religioner vettu.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 hahaha! tror det er litt dumt å ringe politiet kl 12 på formiddagen fordi naboen spiller musikk. Klokka er ikke etter 23.. Du får slå opp din egen musikk og rocke løs Skal folk sitte musestille fra torsdag t.o.m. mandag mener du? Fordi det er påske? søt du..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Ikke hele påska nei. I morgen er noe helt annet, men i dag synes jeg folk burde være alvorlige og tenke over lidelsene til Frelseren. Jeg lar tross alt ikke ungene springe rundt og leke i dag, de må pent sitte og tenge og sånt. Hvorfor kan ikke da andre vise litt respekt og skru ned volumet litt ?!? HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Søtt lite forumtroll du... den siste der ble for tynn..avslørt din oppmerksomhetssyke spirrevipp!
Gjest Edemuli Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Jeg er faktisk enig, man skal ikke bråke unødvendig på langfredag. Jeg er ikke kristen, går kun i kirka ved bryllup og begravelse. Men føler det har med respekt å gjøre, er jo den "helligste" dagen i året.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 hehehe... Jeg har støvsugd og vasket doen i dag jeg. Unga flyr rundt og krangler som vanlig. Jeg skal ut på en treningstur. Ville ikke falle meg inn å bruke dagen til å være rolig og alvorlig, og tenke på et eventyr fra veldig gammelt av..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Mange tenker ikke på det som et eventyr. Er det så vanskelig å respektere? Eller må man gjøre som muslimer og true med terror for å bli tatt på alvor?
Gjest Edemuli Skrevet 2. april 2010 #13 Skrevet 2. april 2010 Jeg har også støvsugd og vasket klær, men er ikke noe vits å lage masse bråk som forstyrrer andre denne dagen. Feks snekring, spyle bilen. Men kommer jo ann på hvordan man bor, ikke alle som har naboer å ta hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #14 Skrevet 2. april 2010 Jeg er nå på vei ut i hagen for å grave opp igjen grønnsakshagen og spyle ferdig trappene. Det er ikke naboen som bestemmer når vi skal gjøre noe.
Roheryn Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 "(...)folk burde være alvorlige og tenke over lidelsene til Frelseren." "Hvorfor kan ikke da andre vise litt respekt" "Guuuud som jeg skulle ønske(...)" -Er det dette man kaller et slags paradoks? Jeg siterer bud nr to fritt etter hukommelsen; "du skal ikke misbruke Guds navn" Der har du noe å tenke over i ro og mak, mens naboen din sitter på sin side av veggen og sannsynligvis ikke bryter med sin religions leveregler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå