Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 jeg er en jente på 20 år som venter unge nr to. har utrolig lyst til å gå på skole når permisjon med neste unge er over. er 21 års grense på den skolen jeg ønsker å gå på. har stort ønske om å gå på fengselskolen. min mann støtter meg på at jeg vil gå på skole. noen som jobber i en slik jobb og har unger.?? noen som har mening på mitt ønske for livet videre??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Den skolen hadde jeg også lyst til å gå på. Men det er ikke bare bare å komme inn. Jeg søkte i høst som var og da var det over 2000 søkere. Jeg var så heldig å være en av de 400 de innkalte til opptak. Jeg kom gjennom alle de fysiske testene, men klarte meg ikke så godt på intervjuet. Så jeg ble ikke en av de 150 som kom inn. Det blir mye turnusarbeid etter endt utdanning, så noe bør du jo regne med. Min drøm var altså å gå denne skolen, men desverre gikk det ikke sånn. Ganske stort smutthull å komme gjennom.. var trossalt 1850 stk som ikke kom inn, kun 150 stk. Så jeg slo det fra meg og var fornøyd med min innsats, og har nå søkt sykepleier, mye lettere å komme inn Lykke til med søking og opptaksprøver. Jeg kom i veldig god form de månedene jeg trente til testene. Gikk ned 10 kg Men det er løpetesten som tar knekken på mange. Var flere på opptaksdagen som ikke klarte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå