Gå til innhold

Hva synes dere om Lillemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier seg selv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert søtt som kallenavn, men jeg er glad jeg ikke het det som 13-14 åring hvertfall.

Skrevet

Det er søtt som kallenavn på små jenter.

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ta en Lillemor seriøst, tror jeg. Om dama var enn så flott. Da er Veslemøy litt bedre, men man bør fortsatt ha i bakhodet at barnet kan bli alt annet enn noe "lillemor".

Skrevet

Ja jeg tenker på det jeg også, hvis det skulle vise seg at hun blir ei stor jente. :/

Synes navnet er så søtt :)

Skrevet

Lillemor er et kjælenavn.

Gi ungen et navn hun kan møte verden med enten hun blir stor eller liten, direktør, sykepleier eller kassadame.

Skrevet

Enig - Lillemor er og bør forbli et kjælenavn.

Skrevet

Nei, ikke et navn!

Er virkelig ikke glad i disse navnene, Lillemor, Veslemøy.

Ser ikke for meg en jente på 180 cm som passer til navnet Lillemor. Da er et ''vanlig'' navn mye bedre :-)

Skrevet

Med ''vanlig navn'' mener jeg ikke topp 20 lista, men et navn som hvertfall ikke beskriver hvordan man skal/bør se ut for å passe til navnet =p Som Maria, Emilie, Thea, Olivia, Josefine, Amanda osv.

Skrevet

Veslemøy kan aksepteres, men Lillemor?! Nei og nei.

Skrevet

Jeg kjenner to "Lillemor" - tilfeldigvis er begge registrert som "Emma" i kirkeboka...;p

Lillemor er og blir et kallenavn - men det er jo et koselig kallenavn da! :)

Vet ikke om jeg synes det er så mye bedre å kalle barnet sitt for "lille jomfru" (Veslemøy) heller jeg da... Egner seg best som kallenavn dette også etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...