Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Ja overskriften sier seg selv.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Sikkert søtt som kallenavn, men jeg er glad jeg ikke het det som 13-14 åring hvertfall.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde ikke klart å ta en Lillemor seriøst, tror jeg. Om dama var enn så flott. Da er Veslemøy litt bedre, men man bør fortsatt ha i bakhodet at barnet kan bli alt annet enn noe "lillemor".
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2010 Ja jeg tenker på det jeg også, hvis det skulle vise seg at hun blir ei stor jente. :/ Synes navnet er så søtt
Gjest Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Lillemor er et kjælenavn. Gi ungen et navn hun kan møte verden med enten hun blir stor eller liten, direktør, sykepleier eller kassadame.
Miranda C Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Nei, ikke et navn! Er virkelig ikke glad i disse navnene, Lillemor, Veslemøy. Ser ikke for meg en jente på 180 cm som passer til navnet Lillemor. Da er et ''vanlig'' navn mye bedre :-)
Miranda C Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Med ''vanlig navn'' mener jeg ikke topp 20 lista, men et navn som hvertfall ikke beskriver hvordan man skal/bør se ut for å passe til navnet =p Som Maria, Emilie, Thea, Olivia, Josefine, Amanda osv.
Lala12 Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Veslemøy kan aksepteres, men Lillemor?! Nei og nei.
herewego Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Jeg kjenner to "Lillemor" - tilfeldigvis er begge registrert som "Emma" i kirkeboka...;p Lillemor er og blir et kallenavn - men det er jo et koselig kallenavn da! Vet ikke om jeg synes det er så mye bedre å kalle barnet sitt for "lille jomfru" (Veslemøy) heller jeg da... Egner seg best som kallenavn dette også etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå