Englemamma, prøver igjen... Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg er 5 uker i dag.... syns ikke det gjør vondt lenger i brystene. Fra å være ømme og vonde hele tiden, må jeg nå klipe godt for å kjenne noe???? er dette et dårlig tegn?
Luna har født. Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Slik har det vært litt for meg også. Våknet i går og tenkte: Hjelp, ikke vært på do i natt, ikke vondt i puppene, ikke murringer....hva skjer?? Men etter noen timer kom det tilbake, og nå er alt som før igjen. Tror det er vanlig at det svinger litt første tiden og at slike tegn som ømme bryst og murringer går gradbis over etterhvert...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 jeg har hatt det sånn siden uke 6 av og på.....en uke var alle symptomene borrte på det lengste....det samme skjer igjen nå og jeg blir engstelig hver gang.. men har sett at dette er helt normalt for veldg mange og prøver hvile meg på det:) har sett liv to ganger også på tross av manglende symptomer og blødninger siden 6 uke.....satser på at alt er bra enda selv om det er ekkelt når man ike kjnner noe på kroppen til tider....er forresten 9+4 idag:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Til Tøysekoppen: Virker som vi har det ganske så likt. Merker jo omtrent ingenting:=( Litt rart egentlig. Litt ømme pupper om kvelden og må tisse om natta og magen eser ut om kvelden. Men that`s it.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 akkurat som jeg skulle sgat det selv Gravid30...) noen dager er magen heelt sunket bort og andre kvelder sår den rett ut...kommer ve an på hva man trøkker i trynet:) hehehe:) bortsett fra det med å tisse....måtte tisse utrolig mye uke 5 og 6 men etter det heelt normalt...går dette bar må jop dette være det behagligste svangeskapet noensinne!!!? hvis ikke vi får igjen med renter på slutten i form av andre ting..nei bank i bordet!))XXXXXXX
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Ja dette er jo et drømmesvangerskap vi har tydligvis...Fram til NÅ i hvertfall. Men bank i bordet ja. For da jeg gikk gravid med dattera mi, så fikk jeg svangerskapdiabetes, skikkelig bekkenløsning og svangerskapsforgiftning på slutten...Og endte med keisersnitt og full narkose. Så det var et tøft svangersakp. Men det kom jo seinere i svangerskapet. Så jeg må være forbredt. Men håper det går bedre denne gangen. ¨ Skulle gjerne hatt ultralyd hver uke, bare for å se at den lille lever fortsatt. Må vente helt til 19 april igjen med ny ultralyd. Men prøver å roe meg med at vi har vært heldige som har sett liv 2 ganger alt da.:=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 hadde helt problemfritt svangerskap sist også men det er 11 år siden så ikke sikkert det blir helt det samme lengre ut i svangerskapet...men kanjo håpe.... gutten min kom 3 uker før tiden og mest sannsynlig noe som vil skje denen gang også pga noe med livmore min helt nederst...men hadde vært fint å gå ut uke 38 ihvertfall...men han var heldigvis frisk og fin og la på seg 50 gr før vi dro fra sykehuset:)) så alt gikk bar den gang og 3 uker før er vel egentlig ikke så alt for for tidlig født....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå