Gå til innhold

noen som har operert å fått mindre pupper??

Anbefalte innlegg

hei.

etter å ha fått en unge og kroppen min er blitt veldig anderledes enn det den var før jeg ble gravid føler jeg meg mindre fornøyd med min pupper.

før jeg ble graivd hadde jeg 75c i bh str. nå har jeg 80f.

syns dette er alt for stort.

ønsker derfor å få mindre pupper, tenker kansje b-cup str.

noen som vil dele sine meninger eller råd??

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

hei... tenkte å svare deg.. jeg tok reduksjonsoperasjon for 2 år siden på bergen kirugiske sykehus.. Jeg gikk ifra F til stor C og er strålende fornøyd. Har fått et nytt liv etterpå... det var ikke noe ubehag og sårene grodde veldig fort.. men en ting eg vil anbefale er at om man har litt ekstra kilo og planer om å slanke seg så ville eg gått en str større enn du har tenkt som slutt resultat.. for de minsker jo litt ved slanking.. lykke til med avgjørelesen.. og husk å snakke med legen din.. får jo dekket dette ved så store str.

jeg hadde 75 DD/E før jeg fikk baby, nå har jeg gått opp til 80/85 F/G og haaater mine flate slengepupper :( jeg er bare 21

legen min bare lo da jeg spurte om hjelp og sa jeg fikk vente å se om et år. det er da en kjent sak at hengepupper aldri blir mindre hengete.

Dessuten sa også min lege at hun ikke visste hva jeg hadde krav på. noen som vet hva jeg kan henvise til :)??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...