madame Mim Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Er 5 + 5 i dag og i går kveld hadde jeg en liten blødning med friskt blod.. uff Blødde de 14 første ukene sist svangerskap også.. Ønsker virkelig ikke ett nytt slikt svangerskap..
Luna har født. Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Uff så trasig. Jeg vet hverdan du har det, blødde mye under forrige svangerskap. Det har gjort at jeg nesten fortrenger graviditeten nå, og jeg styrer nesten unna slike innlegg som ditt faktisk. Orker ikke forholde meg til tanken nesten, men ville gjerne trøste også da. En liten frisk blødning er ikke nødvendigvis noe ille. Håper det går fint med deg og den lille. Masse lykke til fra meg. Er også nesten likt som deg 5+2 i dag tror jeg. Stor påskeklem.
mamapia80 Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Kjedelig å høre.. Men om du greide deg fint med ditt første svangerskapet med små blødning så kan det hende at det er samme type? Lurt å oppsøke hos legen og få UL tidligere enn vanlig, så slipper du å gå rund og tenke p det hele tiden.. Lykke til.. Er uke 6 +2
madame Mim Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2010 takk for trøste ord. er sluttet å blø nå, så satser på at det bare er en blodåre eller no slikt... skal ta det med ro i noen dager å så prøve meg på jobb igjenn. god påske til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå