Chickenmum Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Minstemann på 7 uker vil sjelden sovne før 23.30-00.00 på kveldene. Vi har prøvd bad, dempet belysning, hyppige amminger osv - men han er rett og slett ikke innstilt på å sove. Skal vi bare la han følge rytmen, eller kan vi påvirke det på noe vis? Siste dupp for kvelden har han fra 18-19, uten at jeg tror dette har noe å si.
abella Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Det er vel relativt normalt og noe de fleste har opplevd på den alderen! Det er ikke alltid at det hjelper med hyppige amminger dersom du ikke har nok melk, noe som ikke er uvanlig på kvelden. Du kan evt prøve å gi en ekstra flaske med mm eller mme, da blir han kanskje litt roligere. Det justerer seg inn etter hvert.
Chickenmum Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Har prøvd med flaske, men ikke interessert. Er nok først og fremst kos han vil ha, ikke nødvendigvis mat.
Propellll ♥ Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Bare la han følge rytmen du, han er jo så liten ennå Min gutt la seg samtidig som meg rundt kl 23.00 til han var ca 3 mnd. Etter det gikk det naturlig gradvis tidligere på kvelden.
Mini09&Lille12 Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Det er nok for tidlig å stresse med det enda. Vi fulgte rytmen til jenta vår til hun var 3 måneder. Det er ikke lett i starten å venne seg til at babyen styrer og ikke går etter klokka. Veldig slitsomt innimellom husker jeg, men også veldig koselig. Bare koste masse masse og hadde ikke noen rytme på døgnet i det hele tatt. Kunne sitte oppe kl.3 å kose,amme og sove alle sammen når hun sov, som kanskje var midt på dagen. Kan trøste deg med at det går seg til. Ikke slit deg ut med å prøve masse. Man blir bare mer sliten av det. Når han blir større kan du gradvis trappe ned fra tiden han roer seg nå og til det du ønsker. Nå legger jenta mi på 10måneder seg 7 hver kveld og sover til 7 på morgenen. Kjærestetid på kvelden var det jeg savnet mest en stund. Og så får vi en god natts søvn som regel. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå