Gå til innhold

Hvorfor har ingen kort hår som Rihanna, Pink eller AnneKat H?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det rart? Når kvinner blir eldre gjør de alt for å ligne mest mulig på mannen sin. Noen anlegger til og med skjegg. Jeg hadde som regel kort som yngre, nå har jeg også temmelig kort, men ikke så kort at jeg er lik mannen på hode.

Ser jo kjempe tøft ut på de egentlig, men tror nok det er stylet i mer enn et min som mitt hår krever;p

Har ikke langt hår da, mer sånn ved skuldrene (hadde jo et håp om at kort hår skulle være såååå enkelt å style), sparesveis med andre ord....

Annonse

fordi det er stygt med kort hår på ungjenter. Noen kler det, men som oftest er de finere med langt hår.

Det er mer kledelig med kort hår på de eldre, så jeg venter heller til jeg er så gammel at jeg ikke kler langt hår lenger. Nyt langhåret så lenge det ser sunt og friskt ut.

Rihanna var mye mye mye mye mye finere med langt hår. Syns hun tapte seg utseendemessig med kort hår.

Gjest sug lut

De synes i hvert fall ikke i bildet. Jeg møter to ungdomsskoler hver dag - alle skal til skolen når jeg skal på jobb, alle skal hjem når jeg skal hjem - og det er langt hår uanfaansett hvordan de ser ut - mange av dem hadde kledd kort hår kjempegodt.

Og det er jo helt avsindig ut å forestille seg ei småjente (første-andreklassing) uten i det minste en kort bob.

Jerg har prøvd kort hår en gang :-s aldri mer....jeg har krøllete hår, og sveisen min ble ikke fin dagen etter når jeg vasket håret :-s Jeg hadde skikkelig kort...følte meg som det lammet :-( Så nå er det lengre slik at jeg har mer kontroll på det!

Jeg ble ganske så kort og sveisen sist jeg var hos frisøren, men det spørs om han hadde blitt så imponert over mine egen evne til å "style" det i den ellers så hektiske småbarns-hverdagen ;-p

Annonse

Hadde jeg kledd pinnkort hår, og hatt penger og tid til å klippe meg ofte hos frisøren hadde jeg gjort det tvert:) Det er mye mer "typete".

Dessverre har aaaaltfor mange langt hår, når de hadde sett mye mer spesielle og kule ut med en kortklipt frisyre.

Jeg synes det er fint på dem som har et pent ansikt og selvtillitt. Vet ikke hvorfor.- Jeg har pent ansikt men liker å gjemme meg i håret noen ganger. Siden jeg trener må jeg ha håret i strikk.

Jeg hadde alltid kort hår da jeg var ung, sånn typete, kul frisyre. Kler det mye bedre enn langt hår, men nå er jeg så gammal og tjukk at jeg ikke gidder å styre med det håret :-) Det krever tid og styling og hyppige frisørbesøk, jeg får heller ta det opp igjen når ungene begynner på skolen eller noe (man får mer overskudd da, sant?)

Men jeg må bare si at jeg synes Rhianna er grusom på håret.....nydelig jente, forferdelig frisyre.

Jeg har kort hår.. Jeg ser faktisk helt jævlig ut med langt hår..

Å for at kort hår er MYYYE morsommere. For da kan man style og buste til det. Dessuten gjør det ingenting om du ikke børster håret håret, for det står til alle kanter uansett :D

Digger kort hår! Er så morsomt med undercut og litt spreke farger og sånn:) Å jeg er bare 18!! Å verken lesbisk, ( traktor lesbe) gutt eller gammel :)

Jeg kan faktisk ikke si at jeg noensinne har sett noen som har kledt kort hår bedre enn langt hår (av de jeg har sett med begge deler da..) Ser så mye eldre og maskuline ut med en gang. I tillegg er det jo sånn at disse du nevner i hi har et kobbel med stylister som fikser og fjonger dem opp hver gang de viser seg offentlig, sikkert ikke alltid like stilige når de ikke er stylet og frisert i timesvis. Kort hår kan være kult nok dersom det er stylet riktig, men er det ikke det ser detbare kjerring ut. Syns forresten at Rhianna er GRUSOM på håret! Hun kledde mye bedre langt hår, nå ser hun bare sær og rar ut.

Kunne selv aldri tenkt meg kort hår. Jeg har langt, bølgete hår og det kunne ikke falle meg inn å klippe det kort, hadde absolutt ikke kledt meg. Muligens jeg klipper litt av det med tiden, men aldri kort-kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...