Gå til innhold

Vanskelig å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var 1.60 ca å veide 95kg, ble gravid av en glipp.... er nå 7mnd på vei:D venninne av meg er like høy som deg å veide mer enn du gjør, ho ble gravid på p-piller å har nå en helt hææærlig en på 3år ca:D Alt er mulig, lykke til:D

• 2 uker senere...

Hei hei

Vi har ca samme utgangspukt. Jeg er 168cm høy og er ca 125..... I tillegg hadde jeg gått på p-piller i 9 år (det sies jo at det kan gå litt tid før hormonene i pillene er ute av systemet)

Det tok meg 6 mnd å bli gravid fra vi begynte å prøve. :) Jeg hadde fryktet at det ville ta mye lenger tid :)

Jeg har probl. med å bli gravid. Har en sønn på 5 år, veide rundt 100 når jeg ble gravid med han, etter kun 4 mnd. prøving. Har nå prøvd i 1.5 år og "frykter" at det er vekten som har skylda, veier idag ca. 115 kg. Gynekologen min har også sagt at det mest sannsynlig hadde klaffet hvis jeg hadde gått ned i vekt, da det ikke er noe annet som er galt, bortsett fra at jeg er 38 år....

Men det er jo mange som blir gravid selvom de har høy vekt, så jeg ville tatt en gyn undersøkelse for å utelukke andre ting. Jeg har også hatt en SA.

Jeg er 177 og var ca 115 første gang jeg ble gravid (på p-piller) og drøyt 120 denne gangen. Ble gravid 3 pp denne gangen, men kan ikke akkurat si at vi prøvde veldig intenst. Hadde vel sex ca 2 ganger den mnd jeg ble gravid.. Så at man er stor behøver ikke nødvendigvis å bety at man skal slite med å bli gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...