Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Tiden har sneglet seg avgårde og trodde aldri jeg skulle komme hit:-) Men nå er jeg her...jippi. Til tross for litt brun\rosa utflod for 2 dager siden og litt i går så ser det ut til at den lille har det fint. Fosterlyden er sterk og tydelig og syntes så smått at jeg kjente et lite "dytt" i magen når jeg satt veldig fremoverbøyd. Har kjent liv tidlig med de 2 andre barna mine også,mulig fordi jeg får fort veldig stor livmor. Til dere andre,masse lykke til her inne på 1 trimeseter. Plutselig kommer dagen da du kan flytte ut herfra og inn på 2 trimester:-)
Linn2007 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Lykke til videre da, Lenemor :-) vi sees om en to ukers tid :-)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Hurra for deg Lenemor...Nå kan du puste letta ut og nyte tiden framover. Jeg kommer snart jeg også. Er 10+3 i dag. Da skal vi "feire" inne på 2.trimister. Hehe. Klem klem
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2010 Så gøy:-) de siste ukene går fort,så nå er det ikke lenge igjen før alle oktoberspirene kommer over i 2 trimester. Må si det blir en spennende tid fremover,men ordinær ultralyd og mage som vokser. Gleder meg til sommeren!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Ja jeg gleder meg også til sommeren...:=) Og gleder meg til å få vite kjønnet. Spent ja. Selv om det er jo det samme hva det blir da. Hvordan er formen din nå Lene? Har kvalmen gitt seg for deg? Håper det. Ulempen nå for meg er at jeg fikk beskjed fra huseier at dem må selge huset og innen 1 juli må jeg flytte:=( Ikke akkurat bra timing nå.
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 Oj såpass. Det er jo bare 3 mnd til det! Det blir jo masse styr for deg,håper du fortsatt er i god form når den tid kommer:-) Er det mye å få leid der du bor da? Jeg har en dritt nabo som hører på musikk dagen\natta lang.Prøver å klage,måtte tilogmed ringe politiet på onsdagsnatta,men han blir bare sint og spiller enda høyere. Vurderer og flytte pga dette,men jeg må vente å se om det blir noe tilsalgs i næromerådet. Kjedelig når det er sånn! Kvalmen er på retur,tar fortsatt en halv reisesyketablett når jeg står opp og da går det stort sett bra hele dagen:-) Nå er det bare 14 dager til neste ultralyd,og håper knerten fortsatt har det bra i magen:-)
mamsen & guttaboys Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg følger på deg:) er 12 uker i dag! jippi:) Føltes ut slik for noen uker siden, at 12 uker virket SÅ langt frem i tid, men VIPS så er jeg jo her:) dette går jo bare fortere og fortere jo:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Så bra Lenemor at kvalmen er på retur:=))) Det må jo være en deilig følelse, du som har sliti så mye med kvalme:=( Ja det er noe skit at jeg må flytte nå som jeg er gravid. Bare krysser fingrene for at jeg er i form og at jeg ikke blir plaget med bekkenløsnig som sist med dattera mi. For det var vondt. Ikke lett å finne noe akkurat her jeg bor nå. Men håper jo på det, for jeg ønsker ikke at jenta mi skal bytte skole. Aiiii, så du har en bråkenabo som ikke tar hensyn til musikken:=( Det er såååå irriternde med naboer som ikke kan ta hensyn...Særlig for oss som har barn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå