Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja håper virkelig det er våres tur nå!!!!! er skikkelig spent på test til søndag, håper virkelig den er sterkere da. Kom en veninne over i stad som bare MÅTTE se testen og den var helt lik hennes da hun ble gravid:) så håper dette går vår vei....

Jeg håper det er et positivt tegn. Jeg har også testet svakt positivt i dag. Vel og merke var det midt på dagen etter å ha vært på do mange ganger før jeg tok test. I morgen skal jeg endelig ta den STORE testen. Disse 14 dagene har gått seint, med mange opp og nedturer.

Jeg krysser fingrene for oss begge.

ååååå det var hyggelig å høre:) krysser fingrene for oss begge!!!!!

Jeg har egentlig testdag til søndag så tar en ny en da og en på mandag. Har vært 14 utrolig lange dager ja,har vært sykemeldt jeg da så dagene har vært ganske laaaaange!!!!! Men har jo fortalt det til de fleste nå,så merker at jeg har slappet av bedre denne gangen og bare tatt det med ro.'

Si ifra hvordan det går i morgen da;)

klem klem

Annonse

Heia!!

Høres jo lovende ut da, men kan oxo være kjemisk.. for jeg hadde det likt som deg..

Jeg villa tatt en digital clear blue test, der kommer det opp enten gravid eller ikke gravid..

Masse lykke til med vidre testing, håper den blir sterkere nå altså, kan også prøve å ta uttpå dagen og se hva testen sier da..

Da ser det ut som at lykken var kort:( tok en digitaltest i dag og den var negativ:( skjønner ingenting jeg!!!! nå har jeg tatt 2 vanlige tester og de var svakt positive begge to,mens den digitale stod det ikke gravid. Ikke har jeg fått mensen heller.... blir så frustrert her,vet ikke hva jeg skal gjøre nå!!!! livet er så utrolig urettferdig, trodde virkelig det skulle bli vår tur denne gangen...

Har vært gjennom det samme flere ganger. Følt meg gravid (kvalm) og en veldig svak strek på testen. En gang kom mensen 3 dager for tidlig, en annen gang kom mensen 4 dager for sent og de siste 2 gangene kom mensen som forventet. Det har nok vært kjemiske graviditeter hos meg. Ønsker å gi deg en trøsteklem, det er ikke noe greit å gå gjennom dette, særlig etter IVF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...