Gjest Lyst på en til:) <3 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Skal ta ut hormonspiralen neste uke. Gleder meg veldig! Noen her som kan si noe om det går fort å ta den ut, om dere begynte å blø samme dag og hvor lang tid det gikk før dere ble gravide? Håper på svar:) Dette er så spennende:)
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar* Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hei. Jeg begynte å blø 2 dager etter jeg tok ut spiralen. Blødde et par-tre dager. Hadde ingen flere blødninger før jeg ble gravid:) Lykke til:) Hilsen meg som er over termin i dag:)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Jeg begynte å blø 2 dager etter jeg tok ut min hormonspiral i fjor Hadde bare den ene blødningen før jeg ble gravid.. Så her satt den på første forsøk Har nå en vakker liten prins på 8uker
Luna har født. Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Gynekologen som fjernet min sa at jeg måtte regne med 4-5 mnd. Og det gikk 6pp for min del, uten at vi siktet oss helt inn på EL hver gang da. Nå er jeg 5+2, et lite under for den mnd hadde vi sex 4 dager før EL og 1 dag etter....... Lykke til, hører det går fort med mange.
Gjest Lyst på en til:) <3 Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Takk for svar:) Det blir spennende å se hvor lange sykluser jeg får denne gangen:) Lykke til videre i svangerskapet:)
kikki6 Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Hei...når jeg fjernet i januar så fikk jeg en kraftig blødning så satt spira....så det gikk veldig fort for min del...ble fort gravid med mine to andre barn også da...lykke til:)
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Jeg fjernet spiralen min i slutten av januar. Hadde en blødning og så satt spiren. Med forrige barn prøvde vi i 6 mnd før den satt så vi hadde trodd det skulle ta lenger tid. Ikke ante jeg når EL var heller. Trodde kroppen trengte litt tid å komme seg, men nei da
<3 Milla <3 Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Jeg ble gravid med engang, to ut 17 juni, befruktet 25 juni. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå