Gå til innhold

TEMPERE: Et spørsmål..og litt til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger tempene deres på noelunde det samme hver måned? Altså samme før el-temp og samme etter el-temp?

Mine temper ligger på 0,3-0,8 grader over mine vanlige temper. Var sjuk i begynnelsen av syklus, så fikk aldri målt før jeg plutselig kjente ømme pupper. Vanligvis, i de tre forrige syklusene så har temp ligget på 35,8-36,3 ca.. Nå har jeg i snitt temper på 36,6-7.

Å min evigvarende jakt på el, så sitter jeg jo her og føler at jeg faktisk har hatt eggløsning.. Men klok av skade, så tror jeg jo ikke på det. Hehe.

Derfor bare lurer jeg... har dere alltid de samme tempene? Sånn i snitt? Er jo helt rart å plutselig våkne opp til tempen som viser minst 36,5, liksom. Hehe.

Påskeklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dyttelitt*

Skrevet

Hei hei Drømme stress-less:-)

Hehe skal si vi har like temper:-)

Joda, mine temper ligger på ca 36,10-36,30 FØR el, og 36,5-36,8 ETTER el:-) Så jeg vil jo påstå at det er gode muligheter for at du har hatt el:-)

Håååååper for deg! Masse lykke til!

Klem fra M-79

Skrevet

Jess!! Akkurat dét jeg ville høre! :P Haha! (kan jo ikke påstå noe annet..hihi)

Har ikke turt å sagt noe til gubben enda.. hehe. Men nå har jeg nå bestilt meg masse nye tester for ingenting på babyplan.no! (gratis el-strimmel tester og gr.stav tester!!)

Jaja..kanskje det var noe i denne bidronninggeleen da...hmm!

Takk for svar! :D You made my påske! Hehe. (og det var jo ikke måte på like temper heller..hehe)

Klemmer tilbake fra

Skrevet

Hei

Jeg begynte å tempe sen sommer/tidlig høst. Da lå temp på 36,0-36.3 før EL og etter El fra 36.4 til 36,7.

Så ble jeg gravid men mista i tidlig SA. Etter SA lå temp før EL på 36,2-36,5 og etter EL fra 36.6-37,0.

Så mista jeg igjen i MA denne gang, og har begynt å tempe igjen. Jeg har ikke fått EL ennå etter utskrapning (tre uker siden) og den laveste temp jeg har målt til nå er 36.4.

Hos meg ser det ut til at temp har økt etter jeg har vært gravid. Kanskje ikke svar på det du spurte om, men bare litt info om at temp kan variere ,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...