Gjest Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jenta mi er 3,5 mnd og jeg syns det er litt trangt i stolen med den bøylen (puta) som er beregnet for spedbarn...Har tittet litt på stolen, men syns det ser ut som man må fjerne hele puta? Da syns jeg stolen plutselig virker så hard og dyp! Hva gjør dere andre som har denne typen bilstol? Skal man fjerne hele puta?
Julle&LilleBus Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Vi har den stolen og husker at når mini var på samme alder måtte vi gjøre det samme. Det går an å ta skumputa som er under rompa ut av trekket, ta den ut og legg den ned i stolen igjen uten resten. Det gjorde vi. Da ble det ikke så trangt rundt hodet, samtidig som den ikke ble for dyp. Du skjønner sikkert hva jeg mener..? Etterhvert tok vi ut puta også, han sitter fortsatt i den stolen og er 10,5 mnd nå
IAdor Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Du fjerner puta. Setet er ikke hardt syns nå jeg. Puten er bare for de to første månedene, eller tre.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Vi fjernet hele puta. Gikk helt fint, han trives fortsatt veldig godt i stolen. Har egentlig tenkt å skrive til Maxi cosi om at de egentlig burde ha gjort det slik at bøylen rundt hodet kunne tas av separat, bare vært festet med borrelås feks. For den ble veldig fort for trang for min gutt i hvertfall, selv om han godt kunne ha hatt den ekstra støtten under rompa.
las chicas Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 jeg tok bort den puten på vei fra sykehuset. syntes ikke hun satt noe bra med den i, så her har vi aldri brukt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå