<3 mi corazoncito <3 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Skrev et innlegg igår om at jeg er i uke 5, og har nada symptomer bortsett fra uteblitt mens... Og at jeg er bekymra pga dette :/ Idag ettermiddag fikk jeg pluttselig skikkelig "mens kramper" i magen og ble livredd og tenkte nå mister jeg... Når jeg gikk på toalettet så jeg i truseinlegget at det var en tynn stripe med brunt-utflod-liknende.. Har ikke vondt nå lenger.. men er håpet ute, mister jeg eller er det andre som har vært i samme situasjon der alt har gått bra ?? Setter stooor stooor pris på svar =)
Student89 Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg er i samme båt som deg. Bortsett fra at jeg har haugevis med symptomer.. Men sinsyke smerter i ryggen, hatt det siden tirsdag. Og hadde brunt utflod tirsdag kveld/onsdags morgen. Og vert helt fin inntil nå i kveld, nå kommer det igjen Dette kjennes ikke bra ut.. Men viss du ikke har vondt, og det ikke er rosa så kan det fortsatt absolutt være håp ) har du tatt test??
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 Ja jeg så det, svarte nettopp på innlegget ditt LEser jo mange steder at så lenge utfloden bare er brun, så er det et "bra" tegn, eller ihvertfall at det ikke er frisk blod liksom.. Men vet ikke helt jeg, er så utrolig redd for at jeg skal miste.. Har vært redd siden jeg ikke har noen symptomer også skjer dette i tillegg :/ Ja jeg har tatt to clearblue digital og begge ble GRAVID :) Tror ikke jeg helt klarer å bli glad eller noe før jeg har vært hos legen, men er jo litt tidlig ennå, så får vel bare vente å se om det blir no blødning eller ikke Dette er bare HELT motsatt fra forrige gang, da hadde jeg så vondt i puppene alerede uka før IKM at jeg såvidt orka å ha på meg bh pluss kraftige voksesmerter i livmora og kvalme... jeg hadde ALT liksom hehehh
Student89 Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg også har tatt to clearblue tester, en digital og en med sånn streker. Og begge var klart positive.. Jeg tror ikke jeg blir glad eller klarer å slappe av før jeg har fått snakket med legen.. Smertene i ryggen de siste 3-4 dagene har vert helt utholdelige eneste jeg tenker er at det er noe gal men alle svangerskap er forskjellige, og forde om det var sånn forje gang kan det bli helt anderledes denne gangen vet du )
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg mistet nylig, og jeg hadde kun rød utflod. Som visstnok skal være værre enn brun utflod, om det er en trøst. Råder deg til å ta kontakt med legen din når påsken er over. Krysser fingrene for deg og spiren )
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 2. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2010 Uff så lei å høre, utrolig kjipt når det ender slik :/ Har fortsatt ingen symptomer, og jeg synes det er sinnsykt merkelig??? Det har ikke kommet mer brunt ut, men hvis jeg tar inn fingeren for å sjekke kommer det litt på fingeren. Ikke blod i det hele tatt, bare brunt tynntflytende... Ringte til legevakta idag og forklarte situasjonen. Og hun sa det var ikke stort annet å gjøre enn å bare vente å se om det utviklet seg og ble blødning. Hun sa også at hadde det vært en aktv abort eller no, så ville smertene vart mye lenger og at jeg selvfølgelig ville blødd endel. Men jeg er fortsatt megabekymra.. Kan jeg ha hatt en MA eller noe? Vet ikke mye om det, men tenker bare siden jeg ikke har noen symptomer på at jeg er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå