Gå til innhold

dere som har hatt sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke for å rykke opp i vonde minner men hvor lenge blødde dere og hva gjorde dere? ringe legen for blod prøver for å se om alt er borte? takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødningen startet gradivs, men tok seg opp og ble som sterk mens med kraftige kramper i underlivet. Jeg blødde mye i en uke, deretter avtok det og småblødde i ca 14 dager.

Jeg var inne til UL etter 9 dager for å sjekke om livmoren var tom. Alt så fint ut. Fikk normal mens etter 5 uker og alt var tilbake i vanlig sykluser.

Tøff påkjenning, ikke så hardt fysisk, men psykisk var det vanskelig i lang tid etterpå.

Skrevet

Jeg blødde kraftig i litt over en uke så gikk det gradvis over til farget utflod. Hadde ktr hos gyn etter 2,5 uke med innvendig gu. Da hadde det ikke tømt seg helt og fikk cytotec for å få ut restene. Hadde ktr igjen da det hadde gått 4 uker, da ble jeg lagt inn til utskrapning. Og nå venter jeg på mensen. Kroppen min reagerte også i 1,5 uke med kraftig diare i starten av aborten, denne kom også tilbake og varte ca 1 uke før det endelig avtok etter utskrapningen så for meg har det hele vært fysisk veldig krevende. I ettertid skulle jeg kanskje ønske jeg hadde vært litt mer "på" for å få innvendig ul. Det er vel å foretrekke at kroppen ordner opp selv, men jeg synes det dro veldig ut....

Anbefaler deg å få tatt en sjekk for å se om alt er i orden. Sender deg også en god klem. Vondt å gå gjennom en sa.

Skrevet

men da er det klart at jeg ringer legen på tirsdag, jeg stoppet å blø i går hadde blødd to dager, men blør igjen i dag, fortsatt kvalm og ømme pupper så trr det sitter noe igjen. er jo om å gjøre å få rydda opp så fort som mulig sier jeg,ikke altid kroppen klarer selv selvom kanskje det er best.. takk for svar og klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...