chicomio Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 jeg hadde såå lyst til å få noen til å sy/strikke en dåpskjole til gutten vår, men så ble dåpen 2.mai, litt tidligere enn vi egentlig hadde tenkt, så er nok for liten tid til å få til noe veldig synd. men derfro må jeg altså kjøpe en dåpskjole isteden. finnes jo sikkert mange fine noen som vet av noen plass de selger fine dåpskjoler?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Hjemmestrikka kjole er så fint. Skjønner du gjerne vil ha det. Vi brukte en som mamma har strikka:-) Alle hennes 5 barnebarn er døpt i den:-) Dere har ingen racerstrikkere i familien da?
chicomio Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 åå, synes det høres så gøy ut! å ha en kjole som går rundt liksom nei, vi har desverre få som strikker i familien
eva og guttene Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Min mor sydde om brudekjolen sin til dåpskjole da vi (jeg og mine søsken) var små, alle oss er døpt i den. Og nå døpes alle barnebarna i den
Irene Adler Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 http://www.daapskjole.net/ En venninne bestillte derfra, tok bare noen få dager fra hun bestilte til hun fikk kjolen. Kan anbefales.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 http://www.daapskjole.net/ bestilte vi fra til min sønn, å den var nydelig hun er kjempe flink å virkelig kan anbefale den siden..+ at man får en nydelig kjole for en bra pris brukt den på 2 barn nå, så nå er den nedbetalt seg selv;)
Gjest Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 www.roselille.dk Skikkelig søte barneklær i nostalgisk stil, de har også et par strikkede dåpskjoler.
chicomio Skrevet 2. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2010 Tusen takk! Var kjempemange fine der at det blir vanskelig å velge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå