Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg var da 23+5 og babyen 745 gram. Legen skrev "stort barn" på helsekortet. Men er han såååå stor da??
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 vanlig ordinær ul eller 3d dette da??
Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 Ekstra kontroll pga alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap! Var vanlig ul, ingen 3D. Skal på 3D litt senere i April! :-) Skal dere også?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 vi fikk ikke vite noe vekt eller str på Vesla.... så vidt vi fikk vite termin dato.. den måtte vi regne på selv.. Skal på 3D i April nå vi og om 13dager Da regner jeg vi får vite vekta på Vesla her men litt over 700gr synes ikke det virket så ille...
Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 Jøss, lite vellykket ul eller? :-/ Wiiiii, vi skal på 3D om 19 dager. Tihi. Fosteret skal være ca 500 gram i følge babyverden. Og min er 745 gram. Er jo litt større, men ikke sånn himla vel? Måtte gi beskjed til fastlegen min at han må følge med målene mine, sånn at det/jeg ikke blir FOR stor. Såååå skummelt å være gravid jo! Aldri mer! Hehe.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 ja en smule kan man si.. håpe 3D blir velykket.. skryter så fælt av han vi skal til så par hundre gram over..trokke det har så mye og si jeg.. men hva vet jeg... for meg hørtes de ikke så stort ut da... ja dete r ikke bare bare og være gravid.. hehe.. lever som før jeg og tar ting med klype salt.. skal man høre på alt så har man et prob.. hehe
Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2010 Uke 23, 500 gram Uke 24, 650 gram Jeg = uke 23+5 og han 745 gram.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 etter bim her så er Vesla 850gram.. men har ikke peil om a mindre eller større her.... mene er jo forskjell fra pers til pers dette her.. ser jo det når de blir født.. noen over 2kg,3kg,4kg og 5kg...
Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2010 Uff, det er kjedelig når den blir mislykket! :-( Det blir nok mye bedre på 3D ja! :-) Jeg fikk velge mellom to pakker, en med medisinsk undersøkelse, og en uten. Fikk dere det og? Hva valgte dere? Driten med å være gravid er at magen er i veien. Min er ganske stor da. Så føler meg litt "hemmet" til tider. Og glemmer at den er der, klemstret den i en dør hinn dagen for jeg slengte igjen døren og skulle liksom bare smette ut av sprekken. Gikk ikke det kan du si. Hehe.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 fikk ikke velge noe.. bestillte på nett..så spennende og se hva det blir ut av det da begynner og merke den magen nå ja.. hehe.. ikke bare bare lengre.. et pes når legger seg for kvelden a gitt.. jeg har jo begynt og slite med bekkenløsning da :S så ligge på siden er ikke noe godt :S det stikker skikkelig nederst på hver side av magen når snur meg over på rygg... men...skal ikke klage..ennå... hehe
Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2010 Uff. Hvordan fant du ut at det var bekkenløsning da?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 el er ikke sikker da.men jeg mener det er det.. har hatt 3leger siden jeg ble gravid. 1legen sa isjasj 2legen sa bekkenløsning før jeg fikk forklart ferdig 3legen (den jeg har nå) sier lumbago.. så har jo 3ting og velge mellom.. men er ganske sikker det er bekkenløsning :S Det stråler ned fra halebeinet og ned beinet og det stråler ned mot lusken.. presser ned der..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Da jeg var på 3dUL var jeg 23+4, babyen veide 600g da. Men han mente jeg var en uke lenger pga. målene han tok da.
Knøtte85 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2010 Oi. Så da er min ganske stor altså. Håper ikke det har så altfor mye å si! :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå