Julenissens klossmajor Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Vel, samboeren min og jeg fikk en datter i januar i år. Og jeg ble gravid etter at vi bare hadde vært ilag i 2 månder. En morgen jeg sto opp med dattra vår så lå telefonen hans på bordet. Jeg er i overkant nyskjerrig, og veldig redd for at han skal være utro. I værtfall, jeg gjorde noe jeg angrer på. Jeg leste igjennom meldingene hannes. Først var det bare meldinger fra kompiser og slikt, og plutselig så kommer jeg over meldinger fra en han har hatt sex med før. Der hun skriver: Melding nr. 1: Hva gjør du? Melding nr.2 : Jeg har nettopp dusjet Melding nr. 3: Jeg kan ikke sende bilde pga at jeg bruker faktisk min mors telefon! Det verste var at jeg gikk ikke inn på hans sendte meldinger før jeg trampet inn på soverommet der han lå å ante ingen fare og kjeftet han huden full. Han sier at han ikke hadde skreve noe til henne, og at hun sikkert ikke visste at vi var ilag på den tiden. Vel her er fakta fra den dagen han fikk de meldingen : Jeg lå å spydde å spydde fordi jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme. Vi hadde vært ilag i nesten et halvt år da (Dette var juni 2009), og vi hadde annonsert allerede på facebook i januar 2009 at vi var kjærester. Han fikk disse meldingene midt på natta, med en 3-4 minutters mellomrom. Han påstår at han ikke hadde skrevet til henne, og at visst jeg ikke trodde på han så hadde vi alvorlige problemer med forholdet vårt. Dom som jeg var sa jeg at jeg trodde på han, men fakta er det at jeg stoler ikke litt på han lenger Og det verste er at bare han kunne ha innrømmet at han sendte meldinger med henne ville jeg ha tilgitt han... Så mitt spørsmål til dere: Tror dere han sendte meldinger med henne, eller skal jeg slå meg til ro med at det han sa til meg var sant? Jeg er bare 18, og han 21 visst det har noe med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Da min kone var utro, brukte hun ofte som argument "tror du meg ikke?" Jeg burde altså ikke trodd henne, men bortforklaringer virker liksom mer overbevisende når den utro kommer med "Tror du meg ikke?"
Julenissens klossmajor Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 Må ærlig si at han bruker ofte den; Stoler du ikke på meg? Og klart da får jeg dårlig samvittighet..:/ Og han spiller veldig på samvittigheten min, og sier at visst jeg ikke stoler på han så har vi store problemer... Huff!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Det er generelt en ganske dårlig ide å snoke på mobilen til partneren sin, både i frykt for hva man kan finne og fordi det er et overtramp. Jeg er tilbøyelig til å være enig med partneren din at om dere ikke kan stole på hverandre, har dere størrre problemer enn de meldingene. Men skjønner utrolig godt at du lurer. Kanskje du får prøve å stole på han i stedet. så får du heller si at han bør løpe jæv... fort hvis du tar han i noe..heheh.. Jeg vet hva jeg snakker om, for er litt sjalu av meg. Men blir bare verre av snoking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå