vero:o) Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 har en på 2 som nesten hver natt tisser igjennom alt...prøver og ikke ji så mye drikke før legging heller men.... noen som har erfaring med det,og vet hvilke bleier som funker bedre en andre om natta?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med Libero discovery-bleiene. Har selv ei tuppe på snart to år som har rå-fulle bleier hver mårra, men det er ekstremt sjeldent det kommer på utsiden. En gang vi hadde kjøpt Pampers gikk det ikke like bra, jeg likte de verken som dag-bleie eller som nattbleie. På dagen synes jeg de var utrolig "hengete" og ekle, og på natta kom det selvfølgelig på utsiden... :/ Men...hver sin smak, vi har noen venner som sverger til Pampers, så det gjelder vel å finne det slaget som passer sitt barn. Men er du sikker på at du har riktig størrelse? Kanskje bleien er for liten eller for stor? Uansett, lykke til med jakten på en passende bleie!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Vi bruker pampers babydry og har aldri hatt lekkasje med den, men vo kan få det hvis vi bruker trusebleier:-)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Bleier som ikke leker? Trodde ikke bleier pleide å leke jeg
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 har brukt pampers sine hele tiden. poden er snart 2 år og vi har aldri hatt lekkasje. han drikker MYE om natta også. er vell forskjellig fra barn til barn, men str har mye og si, og noen barn passer ikke alle bleier. her passer ikke libero lillegutt..
Ceekey Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Det kan være så enkelt så bare å gå opp en bleisstørrelse. vi bruker pampers babydry str 5 om natten fordi vi fikk lekasje med str4. gutten er nå 11 kg, og str 5 er fra 11-23 kg (eller noe i den dur).. har ikke vert noe problem etter at vi byttet str
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Har ikke opplevd det med Libero nei.... Men dette har jeg opplevd noen ganger med Pampers når jeg har prøvd de.
vero:o) Skrevet 2. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2010 oki men det er vanelig libero som er best da??har bare bukt up and go i libero åsså baby dry i vanelig..... prøve den største til libero med borrelås da kansje?
velsignet med to Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Kan nok være lurt å bruke tape-bleier istedet for trusebleier om natta ja. Tape-bleier har større oppsugningsevne etter min erfaring.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Her går det i coop bleiene, de holder en hel natt noe libro bleiene ikke gjorde. Dessuten er de kjempebillige. Har du coop kort så betaler du bare 20 kr pakken på prix;)
vero:o) Skrevet 2. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2010 å coop bleier ..det har jeg aldri prøvd..prøve det og da..takk for tips folkens
Gjest Skrevet 2. april 2010 #12 Skrevet 2. april 2010 Min gutt er snart 2 og veier ca 14 kilo. Har samme problemet her, og har prøvd mye forskjellig. Pampers babydry nr 5 funket frem til han var ca 12 kilo, så libero nr 6 frem til 13 kilo, nå er vi på libero comfort fit nr 7. Den er fra 15 kilo, og må tapes godt fast for ikke å lekke. Bruker ofte en bokser utenpå bleien for å holde den helt på plass. Han har ikke hatt lekasje de siste ukene. Så håper det varer. Har slitt masse med det det siste året:-(
vero:o) Skrevet 3. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2010 oki prøve den og da han er ca 17 kg så skal vel gå greit da....er veldig irriterende våt og kald nesten hver måren.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå