mams1979+2små Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg er i min 15.uke, og har vært dårlig i over 2 måneder... Er uggen hele dagen, og kaster opp stort sett hver ettermiddag og kveld. Har null energi..., og bare gruer meg til jobb igjen etter påsken! Føler meg helt utslitt, og har dårlig samvittighet for min sønn på snart 4 år. Jeg har ikke sjans til å komme meg opp fra sofa`n om dagen.. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli så dårlig altså, og nå er jeg lei!!!!! (det er jo selvfølgelig verdt det til syvende og sist, men det blir tøft hvis det skal være sånn fram til september..) Andre som sliter?? eller har noen oppmuntrende ord? .)
velsignet med to Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Huff, det er tøft mens det står på, men du får trøste deg med at det går over til slutt iallefall Jeg var nok ikke like dårlig som deg, men jeg var kvalm hver formiddag og kastet opp ca. en gang i uken (+/-) frem til uke 21. Men da var det akkurat som om en bryter ble skrudd av, og siden har jeg ikke vært kvalm Lykke til!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Kvalm her å. Er i uke 17 og sliter med å få i meg mat. kaster ikke opp, men er konstant uggen.
Sesilia Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg er også stadig kvalm, er 16+5... Har enda brekninger, men spyr mye mindre, og orker nesten ikke å spise... Er uggen nesten hele tida... MEN det var verre - så jeg håper at nå blir jeg gradvis bedre! Evig optimist!
Vesle mor Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Hvis du har null energi og kaster opp, burde du får sjekket jernlageret og b12 verdiene dine. Man kan blir veldig dårlig hvis man er tom for b12. Du må be legen om å sjekket dette veldig nøye.. Har følt meg akkurat slik som deg, og jeg manglet både jern og b12, dessverre fikk jeg b12 tab som ikke har hjelpet enda. Skal ta dette opp med legen til uka. Man kan også bli kvalm av b12 mangel! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå