Gå til innhold

I storfamilien er det bare gutter og gutter på vei..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig gravid med nr 2, og vet enda ikke om det er jente eller gutt, eller om vi vil vite det...

Jeg og mannen min har en gutt sammen fra før av, og min bror og kona har en gutt. Begge brødrene til mannen min giftet seg forige sommer og venter guttebebiser denne sommeren, og min lillesøster er gravid med gutt...

Hva er sjansen for at vi nå får en jente? ;D Hahaha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært morsomt om dere får jente nå da ;)

Har vært slik i våre familier også, ikke vært født jenter på evigheter. I samboers familie var siste jenta født for 45 år siden. Vi venter jente nå ;)

Skrevet

er bare gutter her og de siste åra på mamma sin side av familien har kusina mi 2 gutter, fetteren min 2 gutter og 1 av hans sønner har 1 gutt, vi er 3 søsken først søstera mi ,så meg og så broren min. søstera mi har 1 gutt og venter gutt i juni. så jeg er siste jenta på 27år, om om 4 uker får jeg forhåpentligvis vite hvilket kjønn det er. hadde vært moro da om jeg som er siste jenta får den første.

Skrevet

Så gøy, da! ;)

Kan tenke meg det er stas med jenta deres, da! :)

Blir spennende å se om det blir jente el gutt på oss... :)

Skrevet

Ja, det hadde vært gøy... Selv om gutter selvsagt er hejrtelig velkommen! ;) Vi skal på ultralyd om tre uker... Blir spennende! :D Du får holde oss oppdatert, da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...