Tulle06ogPrins10 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 kjente masse liv i uke 15-16 (den lille fikk virkelig sparket godt i) Nå de siste dagene har jeg ikke kjent noe særlig (i dag ingen ting) er 17+3. Er det normalt og kjenne masse i en periode og så er det stille i en annen periode ??? Noen som kan noe om dette????
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Det er helt normalt. Jeg kjente små bevegelser rundt uke 16, men så kjente jeg ikke igjen før flere uker etter. Nå er jeg i uke 26 og kjenner spark hver dag, men ikke like mye hver dag. Det kan fortsatt gå et par dager til jeg kjenner ordentlige harde spark. Babyen bruker mye av tiden på å sove, det er nok det som er grunnen.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 heihå.. er i uke 22 og har kjent liv i flere uker. I min mage kjenner jeg ofte at baby'n hikker :-) Romerstering er vel ellers rette ordet hos meg... direkte spark vet jeg ikke.. Merker mest ei lita stund etter måltid. En ting er sikkert, og det er at den bekreftelsen hver er dag er såååå deilig :-)
mamma til en snart to Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 herlig å endelig kjenne litt liv i magen 17 uker i dag
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Er dere 1. eller 2.gangs? spent på når jeg kan kjenne liv første gang.. hvordan føles det? Skjønner det må være et kick
prinsesseventes Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Her har jeg kjent masse i mange uker alt, men de siste tre ukene har jeg virkelig kjent liv der nede. Før måtte jeg roe meg ned og helst ligge om jeg skulle kjenne noe, nå er hun helt i hundre fra morgen til kveld.. har tidvis lurt på om hun noen gang sover... hihi..Er kjempe kos å kjenne:)) prøver å ha endel "kvalitetstid" med henne også, stryke på magen, smøre med olje og massere litt, kjempe gøy med responsen:) Føler vi liksom begynner å bli så smått kjent med hverandre..flere som føler sånn?
trollemor86 Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg spurte om dette med soving i magen når jeg var på ultralyd, og der sa de at det vare en missforståelse å at babyen fakisk er våken mesteparten av tiden der inne! Først de siste månedene begynnte babyen med et fast sovemønster! før dette måtte den holde seg mye i bevegelse på grunn av dannelsen av musklene i kroppen! Grunnen til at vi tror de sover er nok bare at de snur på seg slik at vi ikke alltid merker noe til sparkene!
prinsesseventes Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Så lurt å spørre om.. tanken har ikke slått meg engang på kontroller.. hehe.. Må ærlig innrømme jeg ble litt bekymret.. tenkte litt i de baner, gud bedre hvordan blir hun når hun fødes.. hihi... Men da er det jo forsåvidt meget greit..)
trollemor86 Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Akkurat det samme har jeg tenkt på, at om han skal være så aktiv nå, hvordan blir han ikke da på utsiden? Men vi får krysse fingrene for at de trenger et par hvilemåneder når de kommer ut iallefall, før de begynner å bli for "pøplete"
2Lu Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 ikke alle kjenner like mye liv, kommer også ann på hvor morkaken ligger. Ligger den foran vil den dempe mye av sparkene... Kjenner liv, men mer som en liten astronaut som snurrer rundt, sakte og bedagelige bevegelser. skal i ul på tirsdag, gleder meg litt til å se kjønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå