ramona68 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 hei. jeg er gravid nå i uke 11 (etter barn i magen.no i allefall). Var på tidlig ultralyd 24 mars og da var fosteret 9 uker og 1 dag. Det lignet ikke så mye på ett barn enda. Ett hode, en kropp med 4 små utvekster. Altså ingen ben og ingen armer enda, men fine hjertelyder. Jeg og min mann har en datter fra før på litt over 4 1/2 år. Jeg er MYE dårligere form denne gang enn jeg var med henne. Jeg har 2 relativt store problem denne gang. Det ene er formen og det andre er humøret. I forrige svangerskap var jeg overlykkelig. Min mann sa at jeg var mye lettere og bo sammen med forrige gang enn jeg var til vanlig. Det sier han ikke denne gang. I begynnelsen var jeg HISSIG. Så gikk humøret (i samsvar med formen) til trist og likegyldig. Noen andre som har det sånn? Jeg gleder meg til å glede meg over det som skal skje. Jeg har SMILT AV GLEDE 1 GANG PÅ 8 UKER. Kan da umulig være normanlt. Jeg er 37,5 år og har gått på pergotime i forkant av begge svangerskapene. Denne gangen har jeg også vært gjennom en kikkhulls opperasjon og henvisningen er sendt til RIksen. Var ganske deilig å ringe både til riksen og til legen på sykehuset som sendte henvisningen og fortalte at vi hadde blitt gravide på egen hånd. På operasjonen ble det brent 8 hull i hver eggstokk og de fant ut at den høyre egglederen min var tett. Så syns vi har vært flinke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå