Student89 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Noen som kan hjelpe med, jeg har kjent på livmors tappen, og den kjennes åpen ut. Skal være 4 + 1 i dag... Men proppen er ikke der. Jeg har fått to positive prøver 1 dag før ikm. og har haugevis med symptomer. For to dager siden kom det noe brunt lignene utflod, men det har helt gitt seg nå, ikke tegn til brunt, eller blod. Har bare kraftige smerter i ryggen (mens smerter). Hvorfor kjenenr jeg ikke denne tappen?
Student89 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2010 Håpr virkelig noen kan svare! Blir så bekymret for ingenting om dagen
ramona68 Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Er det noe mann skal kunne kjenne? Viste ikke jeg i såfall. Ta kontakt med lege da vel hvis du mener at det skal være mulig og ikke kjenner den.
snartmammapåny Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 tror ikke det er så lyrt å drive å rote oppi der når du er gravid. aner forresten ikke hva du skal kjenne, men overlat GU til kyndig personell er iallefall min anbefaling. Kan lett bli infeksjoner som absolutt ikke er bra for babyen.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 tappen trekker seg ofte høyt opp og bakover når man er gravid..... men ikke driv å rot oppi der;) du kan både framprovosere noe du ikke vil også er det dette med bakterier vettu....alt er nok som det skal når du ikke blør og dte bare murrer....det jobbes inni der.....
MissMe*med*lillegutt Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Livmorhalsen eller mormunnen (cervix) vil etter at man har blitt gravid trekke seg opp og bakover inne i skjeden. Dette er fordi at du skal beskytte barnet ditt så godt som mulig. Slimproppen er ikke dannet enda så lenge du bare er 4+1 på vei
Student89 Skrevet 1. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2010 Men den har ikke trekt seg tilbake, den er veldig langt ned
Cat&Gullungene Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 Slimproppen er ikke ferdig utviklet før i uke 9!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Det var den hos meg og i starten.. Husk at du er heeelt i begynnelsen av svangerskapet.. Mye som skal skje framover, så ha tolmodighet
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 jeg tror ikke d blir så mye bedre når du ligger å fikkler oppi der sjøl å hva er poenget med d egentlig...du har jo nettopp fått positiv test å visst du kun er 4+1 så er d jo nettopp festa seg å d må få en sjangs til å utvikkle seg...slimproppen skal du lete lenge etter så tidlig....ta kontakt me legen heller då ønsker deg lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå