M@msen Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Greit å ha det gjort:) Skulle komme om en uke:) 111 dager igjen til terminen idag:) Mamma og pappa som kjøper vogn denne gangen også deilig det med ny vogn:)
M@msen Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 jepp:) gøy å kjøpe noe nytt til nurket:) Gitt bort det meste av de vi hadde, men har jo funnet ut at man virkelig ikke trenger sååååå mye utstyr og klær, så det blir i litt mindre omfang denne gangen en de 2 forje:) he he. Men gøy med noe nytt:)
Tredje drøm Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Er så gøy å kjøpe vogn! Jeg har kost meg masse ved å gå å se på vogner og vurdere frem og tilbake hva vi skulle ha. Og for to dager siden reiste jeg og kjøpte den etterlengta vogna. Det er vel det jeg synes er morsomst å kjøpe (og ups... dyrest....). Så nå står den her på utstilling i stua, og jeg sitter og tenker på hvor jeg skal plassere den frem til august... Har to barn til, så huset fylles jo opp. Har ikke lyst å sette den på loftet eller i uteboden - vil liksom ha den lett tilgjengelig og på et rent og tørt sted. Men vi holder på å endre litt på soverommene, og når det nye barnerommet er ledig, får jeg sette den der. Åh, det er lenge å vente - har så lyst til å gå ut og trille nå! (Bakdelen med å kjøpe vogn så tidlig...) Minstejenta på 5 år vil nok ikke godta å bli lagt i babyvogna...
M@msen Skrevet 2. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2010 He he, du får legge en dukke oppi...LER!!! Åssen vogn har du kjøpt???
Tredje drøm Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Ja, kanskje jeg skal låne en av datterens dukker og trille meg en tur... Da tror vel naboene at det har rabla helt for meg! Må vel bare finne meg i å vente... Har kjøpt Emmaljunga city cross. Har hatt så lyst på den lenge. Kjøpte bilstol også, som jeg kan klikke på understellet. Hvilken har du bestilt?
M@msen Skrevet 2. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2010 Vi gikk for for en TFK twist denne gangen:) Med bag:) Skal kjøpe sete til å klikke på vi også Har prøvd en del vogner, og tror denne blir super for oss:) Lykke til med ventingen:) Heldigvis er våren og sommer en flott tid å gå gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå