Gå til innhold

Jogging i sv.sk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal begynne å jogge, må se å få strammet opp lår og rompe, samt komme i generelt bedre form, gjerne også bli litt strammere generelt på kroppen. Jeg er slank nå, men "slapp" :)

Hvor lenge kan man jogge i sv.sk? Så fremt man er i fysisk form til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

du skriver ikke om du er gravid eller ikke. Er du gravid, ville jeg ha ventet med jogginga til etter fødselen. Jogging er en relativt stor påkjenning for en kropp som ikke er vant til det. Er du i gang med jogging før du blir gravid, er det bare å fortsette. Selv var jeg i mitt livs beste løpeform da jeg ble gravid denne gangen og fortsatte løpingen, selvfølgelig med litt redusert intensitet. Trodde at jeg skulle greie å løpe store deler av svangerskapet, men ga meg i uke 22 da det begynte å gjøre vondt i bekkenet når jeg løp. Tror at dette er veldig individuelt. Kjenner en del damer som har løpt hele svangerskapet. Det viktigste er vel egentlig å lytte til kroppen.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg merker at jeg nærmer meg å gi opp med jogging. Er uke 24 og det begynner å gjøre vondt i bekkenet når jeg jogger. Tror jeg har begynnelsen på bekkenløsning. Uten den hadde jeg klart meg litt lenger selvom jeg begynner å føle meg litt for tung.

 

I motsetnign så gjør sykling ikke vondt i det hele tatt og jeg håper jeg klarer å fortsette en stund med det.

 

Men hvis du starter i jogging i svangerskapet så hadde jeg i hvert fall tatt det veldig rolig i starten så du kan føle det litt på kroppen hva du tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...