Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Min mann sin er 14 cm, ikke er den mye tykk heller. Er ikke ute etter å disse mannen min her, derfor er jeg anonym, men lurer siden vi seriøst ikke har god sex... eller det vil si, jeg har ingen form for nytelse i form av samleie. Kjenner noe går inn og ut, men thats it. Min "første" hadde mye større penis, og jeg husker det var vond, men også deilig Det var bare et one night stans og burde ikke skjedd strengt tatt, men sammenlikner min manns penis med han one night stand mannen... Er det bare tull av meg, føler så mange sier størrelsen ikke har noe å si. Men når man i enkelte stillinger bare får penishodet inn, og ellers ingenting av penisen, skal det da liksom være godt, eller er det meg det er noe galt med, eller underlivet det er noe galt med? Den eneste stillingen som funker er bakfra eller misjonær når jeg har bena rett opp i været, da føler jeg at jeg har noe i meg...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Samme her. 14 cm.Og kun de 2 stillingene hvor jeg merker noe. Jeg har hatt større og det er helt anderledes. Men for stor kan fort bli smertefullt. Bunner og sår etterhvert. Er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Den vil jeg gjerne ha tips om!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Anonym over her, 12:04. Hvordan er det med din sexlyst da? Jeg har ingen, synes det er stress faktisk med hele sexen, fordi jeg har lite glede av den Det henter han fingrer meg da, så da får jeg jo litt nytelse, og så er det jo godt å ligge inntill han, men det hadde vært skjønt å bare ligge inntill han uten å ha sex. Det væste er, han ELSKER jo ha sex, hadde det vært opp til han hadde vi holdt på ett par timer hver gang
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Det er faktisk bare en cm under gjennomsnittet. Er du overvektig?Siden han kommer inn med bare hodet..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 HI her. Nei, er ikke overvektig. Helt vanlig Ikke for tynn og ikke for tykk. 174 cm og 70 kg. Ikke vet jeg, men er så lei av sex i en time med penishodet inn og ut, det gir meg ikke nytelse. Prøver jo andre former, men han liker å ligge å "duppe"... Er litt frustrert
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Du må kanskje snakke med ham om dette. Hvis den er 14 cm så er den ikke spesielt liten (har vært borti myyyyye mindre enn det)... Tykkelsen kan kanskje ha noe å si, men dette kan du hjelpe på ved å gjøre masse knipeøvelser. Da strammer du opp musklene i vagina og da blir du trangere. Desuten har jeg opplevd at penis ble tykkere etter han fant ut hvordan han fikk gitt meg orgasme, etter første orgasme med han (eksen min) ble penis faktisk hardere og tykkere når vi hadde sex etter det. Sikkert noe med selvtilit å gjøre... Hvis han liker å ligge å "duppe" (antar at du mener bare penishodet inn og ut) og det ikke gir deg noen glede (kjenner meg igjen der, forresten) så må du kanskje si det til ham. Så kan dere gjøre litt som du ønsker og litt som han ønsker. Hos oss gjør han som jeg ønsker til jeg får orgasme (går stort sett ganske fort hehe) og så får han holde på som han vil etter det. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Nå er min erfaring at størrelsen faktisk har litt å si. Jeg har hatt 2 stk som var 11-12 cm, og jeg kjente absolutt ingenting. Måtte ordne opp selv etterpå! Så det var ingen tess, uansett hvor hardt de prøvde på forskjellige stillinger og forskjellige hastigheter. Og så var det en med godt over 20 cm, og det var bare fælt. Merket egentlig ikke mye til den heller, utenom den jævlige smerten hver gang den ble kjørt helt til bunns, noe som han gjorde HVER gang det var inn =S AAAAUUUU !!! De andre som har vært midt i mellom, har vært OK, men litt for egoistiske uten å tenke på meg, så da var ikke det noe særlig gøy heller. Men de kjentes ihvertfal! Og så er det mannen min da... Rundt 18 cm om jeg "erter" ham skikkelig opp, eller rundt 17 cm (jepp, han var så fascinert over den nyfunne størrelsen at han måtte måle! ), og den er helt perfekt. Kjenner den godt uten at det er vondt, og på toppen av det hele så bruker han tid på meg og er opptatt av at jeg skal nyte også ;-) Så min erfaring er at 17-18 er best :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Ja, det skal jo sies at jeg merker det bedre om vi har de to stillingene som jeg føler noe om jeg har hatt orgasme først. Men, jeg blir knuskt tørr etter orgasme, og jeg har lyst til å bli ferdig da. Høres ut som den klagekjærringa her, men er så lei det sex maset! Men det var litt godt å få sagt det bare, av en eller annen grunn. Selv om han aldri får vite det. Da hadde jeg knust selvtillitten hans.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Jeg har hatt en del sex partnere opp gjennom livet og har erfart at størrelsen han mye å si. Jeg hadde ikke orket å ha sex i en time og hadde ikke godtatt noen dupping som du forklarer. Det høres bare ekkelt og irriterende ut. Mannen min har ca. 17 cm og den er ganske tykk. Han gir meg vaginal orgasme hver gang:o)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Ja, det har faktisk mye å si.. Min mann har en penis som er litt for stor for meg.. Å hver gang vi skal ha sex, er det vondt Uansett... Men, vi kvinner klager uansett størrelse :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Ja det har helt garantert noe å si... Liten er for liten, stor er bare ubehag. Hva er da mellomtingen vet jeg faktisk ikke... Men, har man underlivsproblemer så hjelper lite om penis er liten, stor eller hva. Da er nesten alt bare vondt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Ja, det har alt og si. Man kan gjøre mye annet moro i senga, der størelsen ikke spiller noen rolle. Men akkurat selve pulinga, vel, den er ikke noe særlig om mannen er for liten.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Her har han bra størrelse,over gjennomsnittet. Men han kommer veldig fort, går maks et par minutter før han er ferdig. Syns egentlig det er greit, for vi har ikke bra sex, bare helt ok. Hadde ikke giddet så ofte om vi måtte holde på en halvtime hver gang...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Klart størrelsen betyr noe.Den må jo passe ellers er det liten vits, Men vi jenter kan tilpasse oss enhver størrelse / i teorien). Dere kan jo gjøre andre ting med hverandre? Og som andre sier her, prøve forskjellige stillinger. Om du er på toppen så er det jo du som styrer det.Da kan du få det som du liker.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 Siden han bare dupper som du kaller det og du ikke er tykk, er han det? Høres jo ut som om han ikke klarer å komme sikkelig inn? Ville jo tro at en gjennomsnittspenis som din mann har ville komme litt lenger inn enn bare å duppe? Åpner du skikkelig opp??? lol høres dumt ut, men :/ Vil påstå at lengden ikke har så mye å si med mindre den er ekstremt kort eller lang. Tykkelsen derimot er veldig viktig, OG hvordan den blir brukt Det er forresten også ofte en fordel at den er litt skjev når den er stiv... treffer G-punktet myyye bedre da
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #16 Skrevet 1. april 2010 23.16 igjen... Mente bareå si at jeg selv i allefall merker at han kommer mye bedre inn når jeg legger bena mine rundt ryggen hans når han er på toppen, da kommer han skikkelig til.... Og jeg ER overvektig, veier 85 kg og ere bare 163 cm. Ikke smellfeit, men lubben ja.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 JAAAA, etter min mening har det noe å si! Jeg synes tykkelsen har noe å si, ikke lengden. Den må være passe tykk.
b10na&lillegull Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 Ja, størrelse har noe å si. Mye å si egentlig. Tykkelsen har mer å si enn lengden.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 Både lengde og tykkelse har litt å si, men mest av alt er det jo teknikken som har svikta her: hvis han ligger og dupper med bare spissen inne, så er han jo komplett egoist, og bruker skjeden din til å runke i. Det er jo sånn mange menn tilfredsstiller seg selv, bare fokus på randen der forhuden gnir mot hodet. Dere bør seriøst få tak i noen bøker av f eks Tracey Cox eller noen, og en god vibrator du kan bruke på deg selv mens han fjoller rundt der i inngangen med tuppen sin. Huff, jeg syns synd på deg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #22 Skrevet 2. april 2010 Bra svar!! Jeg har en mann som er helt fantastisk i senga...så flink at det irriterer meg å tenke på hvor han må ha lært alle triksa...hehe...han er flott utstyrt, men jeg aner ikke hvor lang den er...og ikke vil det falle meg inn å måle den heller, kan ikke tenke meg at det er godt for selvfølelsen hans! Hvis noen hadde kommet med målebånd for å sjekke dybden på meg eller hvor store pupper jeg har, ville jeg gått av skaftet! Den er i alle fall litt større enn normalen, det må jeg kunne tippe. Men, det er jo ikke alltid det er selve støtene som får det til å gå! Vi endrer stillinger, prøver nye ting, jeg lar ham guide meg litt, og har nå prøvd ting jeg aldri i mitt liv skulle gjøre, og gjett hva, nå elsker jeg det! Det hender vi setter på en film, og det er vel ikke noe feil i å hente inspirasjon fra bøker eller tv? Og hallo jenter, dere har da en klitoris! Og den behøver faktisk ikke bare brukes når dere er alene! Jeg råder alle som er misfornøyde med sexlivet til å snakke med mannen om det. Vær varsom og vei ordene deres på gullvekt, men snakk ut! Kanskje trengs det flere samtaler, men det er det vel verdt? Det er jo denne mannen dere skal dele livet deres med, og vil dere virkelig ha et slikt sexliv for alltid? Til HI som bare kjenner at den går ut og inn, da er den jo i alle fall stor nok, siden du kjenner den. Kanskje du trenger å lære å nyte det, slik at nervene er mottakelige for de gode følelsene? Alle har vi vel hatt sex når vi egentlig var sure og irriterte, og da kjenner man ikke så mye mer enn at den går ut og inn (hvis man da ikke klarer å hive seg med etterhvert). Jeg sier aldeles ikke at du er sur, men det er et eksempel på at resten av kroppen og hodet må være med, for at det skal bli godt. Og hva er galt med glidekrem? Eller babyolje? Skjønner ikke at dere nøyer dere med å være lei av "sexmaset", da er det jo noe som er grunnleggende feil! Sex skal være en glede! Man trenger jo ikke ha sex syv dager i uka, det er ikke det jeg mener, men...uff for en nytelse dere velger bort!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #23 Skrevet 2. april 2010 herlighet ja, størrelse har noe å si for meg........ hatt en liten en en gang, det ble ikke noe godt for meg.... liker dem tykke og ikke kjempelange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå