Englemamma, prøver igjen... Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg vet det er noe som heter morgenkvalme, men har noen av dere andre kveldskvalme? Jeg har to dager på rad, vært veldig kvalm på kvelden og helt til jeg legger meg (med bøtte ved siden av). Sovner som vanlig, og er borte utover natten.
snartmammapåny Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Nå er jeg grun kvalm hele døgnet da, men det er definitivt verst på kvelden. Jeg har oppdaget at det er verst når jeg er trøtt og sliten. Jeg er ofte sliten etter jobb og utover kvelden og dermed så kommer nok kvalmen snikende på sitt verste da også.
sukie Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jepp. Ganske fin i formen om morgenen etter jeg har fått i meg noe å spise, men så kommer kvalmen snikende i to-fire tiden og så er det sånn til jeg sovner.
Student89 Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg har vert veldig kvalm på kvelden ... veldig.. Men nå de siste dagene er jeg stort sett kvalm døgnet rundt :S
<3 <3 <3 Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 kvalme dag og natt her òg Og INGEN matlyst... berre eg åpner kjøleskapet må eg nesten spy!! Har to svangerskap med hyperemesis bak meg... trudde kanskje eg sku sleppa unna denne gongen, men nei Føles som å vera sjøsjuk på ein båt som aldri kjem fram
minnimus83 Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 eg har ofte vondt i magen, er det kvalme då?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 i begge mine svangerskap har jeg vært kvalm døgnet rundt, og sovet dårlig om natta. Etter de første værste månedene fikk jeg etterhvert et par timer "fri" fra kvalmen sånn ca midt på dagen, men ellers gikk jeg rundt og var kvalm bestandig. Serdet er flere her med kveldskvalme, så det er nok like normalt som morgenkvalme. Lykke til Får håpe du slipper å gå sånn så altfor lenge!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Hvis du er kvalm,så kjenner du at du er kvalm, det finnes ingen tvil da.-det er som om du har spysyken, og enten du spyr mye, lite eller ingenting, så er du KVALM. Men det er også normalt å ha vondt i magen når man er gravid og, det har ikke sammenheng med kvalme-følelsen. Jeg har hatt masse vondt i magen med mine to graviditeter, og dette er bl.a at livmora strekker seg, og er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå