Gå til innhold

Merker dere magen i uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12+2 i dag, og merker egentlig ikke noe forskjell på magen.. Magen virker oppblåst på kvelden, er på en måte slappere i musklaturen virker det.. Men ikke noe annet.. Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merka ikke noe særlig da... Merker litegrann nå, er 16 + 5... :) Og dette er min andre! :)

Skrevet

Jepp, skikkelig kulerund mage etter jeg har spist, også er den litt større enn vanlig ellers. Kjenner livmoren ganske høyt opp også.

Skrevet

Det er bra:D Begynner å grue meg til ul på tirsdag her seh:P

Skrevet

jeg var ganske oppblåst til uke 15ca.. i uke 20 kom magen.. er nå 27uker på vei og har mage :)

Skrevet

jeg merket ikke noe særlig til magen i uke 12, nå er jeg 18+4 og begynner og få en liten mage:) herlig:)

Skrevet

Er på vei med nr 2... fikk direkte spr i uke 11 om jeg var gravid, greide ikke å holde magen skjult. er normalvektig og var endelig kommet inn i min "gamle" kropp igjen etter 1.mann, så magen min kom veldig tidlig denne gangen. er nå 18 uker, det er ingen tvil om at jeg er gravid i alle fall! :) Men alt er like normalt, mye kan være hvor morkaken ligger også. og hvor sterke magemusklene er før graviditeten.

Lykke til videre :)

Skrevet

Merket ikke magen i uke 12, men den kom nærmest over natten i uke 13!

Skrevet

Hehe, oki.. Merker at magen er ganske stor på ettermiddag og kvelden nå, men ikke den ordentlige gravidmagen liksom:) Men den kommer vel snart=)

Skrevet

Stor forskjell på morgen- og kveldsmagen her, så det meste er nok bare luft ;-)))

På morgenen har jeg en bitteliten antydning til kul, men ingen ville ha spurt om jeg var gravid, selv ikke i badedrakt tror jeg ;-) Er 14+2 (var omtrent lik i uke 12)...

..enkelte kvelder kan jeg imidlertid se ut som jeg er 5 mnd gravid ;-))))

Skrevet

Hehe, helt ennig! Jeg har jo kjempe mage på kvelden, og litt om morgen, men det er stor forskjell på morgen og kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...