Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått tips om wild yam, og forstått det slik at det skal brukes i dagene før EL og like etter... her inne ser jeg at å bruke det før EL kan skade EL og at dere bruker det etter... hva er riktig...?

Er dette tilfellet? jeg har nå brukt det i en uke ca, og venter EL om et par dager, men av en eller annen grunn er jeg redd den er forsinket...

Har jeg spolert alt nå!?!?!? hjelp!!

Tar det sammen med e - vitamin, sink, multivitamin, folat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg har jeg hatt murring og kjentes overmoden i begge eggstokkene siden menstruasjonen, eller siden jeg startet på WY... kan dette ha noe med WY å gjøre??

Skrevet

uff... håper noen kan berolige meg....! skal insemineres om få dager om denne EL dukker opp da.... sååå redd for å ha ødelagt alt sammen... :-( snufs!

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg kan berolige deg:)

Jeg kjøpte Wild Yam på Helsekosten. Hun dama jeg snakket med der hadde anbefalt WY til sin niese som hadde slitt med å bli gravid svært lenge. På den tiden visste hun ikke at man helst skulle ta WY etter EL. Så niesa hadde tatt det hele måneden. Men ikke lenge etter var hun gravid gitt :)

Skrevet

det var godt å høre :-)) tenker jo at det ikke kan være så ille... er det abortfremkallende vil det jo være det om man tar det etter EL også??

og fertilitetsmonitoren viser høy fertilitet i dag!! har knapt sovet i natt, livredd for at det jeg har gjort skal virke mot sin hensikt.. fatter ikke at vi ikke fikk det med oss da vi sjekket ut produktet....

jeg følger nå denne oppskrifen:

2 wild yam (kuttet ut nå)

2 e- vitamin

2 sink

1 folat

1 jern

1 multivitamin

10 ml slimløsende hostesaft morgen og kveld

Fikk denne her inne og noe har påvirket kroppen min de siste to ukene... så vi har trua!!

Andre som har erfaring med dette og som fortsatt kan berolige meg? Vurderer sterkt å ringe til Stork altså... uff, kjipt å bruke mye penger på reise om det er unødvendig...

Skrevet

jaaaddaaaaaaaaa!!!

nå hadde jeg positiv EL :-)) to dager før tiden... men ikke lei meg for det... håper at dette går veien nå :-))

god natt!

Skrevet

Nå er jeg inseminert og storkklinik kunne ikke se noe negativt i bruk av wy før el. undersøkelser viste at jeg hadde optimale sjanser til å bli gravid, så nå håper vi virkelig på en lite spire :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...