MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg lurer bare på hvordan symtomer eller hvordan dere på en måte visste at dere var gravide??? Uten testen kunne dere se/føle på kroppen at dere var gravide?? Hilsen
CHC Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Ja jeg merka alt i uke 3 at jeg hadde skikkelig vondt i hodet og puppene var alt såre. Bare kjente det på kroppen på en måte =o)
snartmammapåny Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Ble valm og vedig trøtt. Begynte så å tenke på når det var jeg egentlig skulle ha hatt mensen. Det var da 3 dager siden mensen burde ha vært kommet. Kom ikke som noen overraskelse at testen ble positiv.
Linn2007 Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg merket veldig tidlig disse strekkene man får i lysken når man reiser seg fort opp og kjente det igjen fra forrige gang jeg var gravid og tenkte at det var et godt tegn. Kjente dette ca en uke før IKM.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 Åja, så morro! Er i min første pp og er spennende å se hvor lang tid det tar på meg:) kan ikke vente. Dere må gjerne si mer dere kommer på
bente83 Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Jeg følte meg bare usedvanlig trøtt uka før IKM. I tillegg hadde jeg et par dager den uka med bittelitt spotting, trodde mensen kom tidlig, men forsvant helt igjen. Det har aldri skjedd før, så da begynte jeg for alvor å skjønne det. Ellers ingen andre symptomer som ømme pupper eller kvalme, dette kom først en stund etter IKM.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2010 Da lurer jeg på en ting, det er nå 9dager til jeg skal ha TR! Nå har jeg hatt litt missfarget utflod. Kommer bare innimellom. Ikke vært plaget sånn før. Så synes det er rart. Hva mener dere?
minnimus83 Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 eg har bare vært uvel i magen i mange uke snart 2 uker merket det søndagen før ikm dagen, eg hadde ikm den 24 mars
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Er veldig individuellt... Jeg er gravid i uke 5, og denne gangen har jeg ikke et eneste symptom - bortsett fra uteblitt mens.. Er litt småtrøtt, men igjen så kan man jo være det på denne tiden når været er så trist og grått osv...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2010 Ja, det er jo veldig forskjellig fra person til person. Tenkte bare høre hva dere forskjellige har av symtomer, og også om dere kunne føle på kroppen eller noe annet at dere var gravide:)
AnnaA+T Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Jeg fikk festesmerter 5 dager etter eggløsning. Det føltes som om jeg fikk en ny liten eggløsning.. Men det var nok bare egget som festet seg.. Fant ut i går at jeg er gravid Og nå har jeg ømme brystvorter, kvalmebølger innimellom, vondt i lysk/mage innimellom og litt ekstra trøtt Masse lykke til :D
Student89 Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Ømme bryster, kvalme på kvelden, vond korsrygg, kjempe trøtt heletiden, influensa lignende smerter i kroppen. Dette skjedde alt i uke 3-4
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2010 Bli spennende å se hvordan ting er fremover. Når jeg blir gravid og hvordan symtomer jeg har rundt el så har jeg alltid kjempe vondt i ryggen. Og rykker litt i magen. Får se om det skjer noe allerede denne mnd eller hvor lang tid det tar!! Fortsett å skriv ned hvordan dere visste at dere var gravide;)
minnimus83 Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 eg har vondt i magen og litt trøtt for tiden det er sånn eg meket det
Oppnedx2 Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Merket det vel egentlig ganske tidlig jeg også, følte at jeg var på vei til å bli syk men ble aldri syk om jeg kan forklare det sånn. Pluss puppene var forferdelig ømme og mensensmerter.
Ziz Skrevet 2. april 2010 #16 Skrevet 2. april 2010 Tretthet, kvalme og ømme pupper var mine første symptomer som jeg la merke til. Nå i ettertid forstår jeg og at jeg kjente livmoren strekke seg. Den gangen trodde jeg det var mensensmerter for det pleide å føles slik før mens. Den som egentlig avslørte det først var hunden min. Han gikk mellom beina på meg, og snuste veldig. Dette er noe han ALDRI har gjort, eller gjør på hverken meg eller andre. Jeg forsto det ikke den gangen, men nå ser jeg klart og tydelig at han sanset dette lenge før vi kunne vite noe.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. april 2010 #17 Skrevet 2. april 2010 Jeg merket egentlig ikke noe til at jeg var gravid...Bortsett fra at mensen ikke kom...Men jeg husker at jeg stussa over utfloden...For den var så blank og vått...Akkurat som EL slim. Så kom ømme pupper litt seinere...Trøttheten kom ikke før uke 7 og nå er jeg 10+3 og fått økt energi.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 2. april 2010 Spesielt at en hund gjør noe sånt. Men det skjer jo noe med kroppen våres og forundrer meg ikke at hunden reagerer på det:) Økt energi ja. Det er bra, det er noe jeg sliter med bra før, altså lite energi, så bra at man får mer:) noen som har hatt lyserosa utflod etter el enten om man har vært gravid eller ikke? Jeg fikk det en dag men er ikke vant med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå