Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Mye iflg. BMI og normalen, men jeg føler meg faktisk ikke tykk, trener en del så har litt muskler. Har smal midje, ganske flat mage, men litt ekstra på rumpe og lår. Men kan jeg være fornøyd med den vekten hehe....tenker noen ganger at jeg må være blind som ikke ser at jeg er overvektig og at sikkert alle andre ser det...
Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Eg er 173 cm høg og då eg var 80 kg var eg veldig normal. I følge bmi overvektig, men det var eg IKKJE. Forholdsvis flat mage, store pupper (som by the way ikkje forsvinn uansett kor tynn eg blir), litt ekstra på rompe og lår. Eg har breie skuldre og breie hofter, hadde eg vore 65-70 kg hadde eg ikkje sett frisk ut. Det er godt folk er forskjellige. Ikkje alle som er 173 cm skal vere like tunge ) No derimot har eg rikeleg å ta av, men vil ned til rundt 80 på lang sikt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Husk at BMI er ett mål beregnet på folkemengder og ikke enkelt personer. Syns helt klart du kan være fornøyd med den vekten. Kommer jo an på kroppsbygning og muskler også. Vet ikke om man sier det lengre men før sa man tallet over meteren+/- 10% var normalen. Dvs 72 kg +/- kg er normalen, ergo er du i normalsonen. Tror du har en kropp som jeg ville synes være veldig fin. Syns normalt til litt kraftige kropper med litt muskler og former er det flotteste.
Magehus Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg er 172 og veier 83 kilo. Har som du sier endel muskler og litt ekstra. Synes selv jeg ser ganske bra ut. For min egen del vil jeg ned til 75 så kjærlighetshåndtakene forsvinner. Jeg har gått ned 10 kilo på et snaut år nå, og har endret livsstil - slanker meg ikke. Om jeg ser fin ut på 78 (muskler veier mer enn fett) gidder jeg ikke strebe etter 75. Vekt er bare et tall!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Dere som slanker dere ved hjelp av ulike pulver... HVORFOR gjør dere det på den måten? 99% går opp i vekt når de slutter på pulveret! En må forandre livsstil og trene for å holde vekta. For å svare på spørsmålet ditt så tenkte jeg på at jeg var feit sånn ca en gang i timen da jeg veide 120 kg. Nå er jeg 88 kg og tenker mye på på mat og slanking. Veien opp mot 120 kg brukte jeg godt over ti år på. De første 20 kg la jeg ikke merke til, registrerte at jeg måtte opp i klesstørrelse men følte meg ikke tykk. Da jeg bikket 100 begynnte jeg å tenke mye på det og at jeg burde slanke meg, brukte 8 år på å tenke det (en gang i timen) før jeg endelig meldte meg på et grete roede kurs... Jeg er 88 kg men når jeg ser i speilet ser jeg lite forandring. Er ikke mer fornøyd med kroppen min nå, men føler meg mye friskere og sprekere. Jeg skal være fornøyd når jeg kommer under 80 kg.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Takk for hyggelige tilbakemeldinger :-))) Skulle nok ønske at jeg heller var 75-76 kg, men det er pokker meg vanskelig å gå ned de kg ;-) inntil jeg evt gjør det får jeg bare føle meg vel da ;-) hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå