☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* - - - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - -
Lillemy36 Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* - - - - - ************************************** ♥G RAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - -
mrs. hs Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* - - - - - ************************************** ♥G RAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2010 Bare dytter oss opp litt
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - Vår lille planlagte baby - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* - - - - - ************************************** ♥G RAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
blå og rosa+lillebror Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - Vår lille planlagte baby - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - - - - ************************************** ♥G RAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
marihøne85 Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - Vår lille planlagte baby - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
andreita med 2 prinsesser Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ 14:15 5.04.2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -
prøvende Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ 14:15 5.04.2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lillemy75 - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 måtte dytte litt LYKKE TIL!! <3 ******************************************************************* '****************************************************************** ********************************************************************** ********************sprer babystøv til dere************************* ******************************************************************** ******************************************************************** *************************************************************** ******************************************************************
andreita med 2 prinsesser Skrevet 20. april 2010 #15 Skrevet 20. april 2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - -andreita 4pp(men i følge el så har jeg kanskje ikm den 25??usikker nå - - - ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* - - - - - ************************************** ♥G RAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - - - -
Lillemy36 Skrevet 21. april 2010 #16 Skrevet 21. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ 14:15 5.04.2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - mrs. hs - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - Hei. kopierte den 2 siste listen her ettersom det hadde falt ut noen navn på den sist kopierte lista. Ser at det må være en del feilplasseringer på lista hvis man tar hensyn til når de forskjellige har hatt EL. Sjekk "Meg og lille snuppis" innlegg om telling av dager dpo i skravletråden vår:-)
mrs. hs Skrevet 21. april 2010 #17 Skrevet 21. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ 14:15 5.04.2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -
Lilledrøm Skrevet 21. april 2010 #18 Skrevet 21. april 2010 IKM 1. Mai tror je ( Klarte ikke kopiere listen jeg da he he )) .
Lillemy36 Skrevet 21. april 2010 #19 Skrevet 21. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ 14:15 5.04.2010 ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** -Lilledrøm - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - Pakket deg inn i lista jeg:-)
mrs. hs Skrevet 21. april 2010 #20 Skrevet 21. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - Lilledrøm - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** setter navnet ditt på lista
Høna08 Skrevet 21. april 2010 #21 Skrevet 21. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp - Høna08 1pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - Lilledrøm - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** setter navnet ditt på lista mrs. hs
Lilledrøm Skrevet 21. april 2010 #22 Skrevet 21. april 2010 Tusen takk ) Ønsker Oss alle Lykke til her, en spennende tid i møte )
ToPrinsesser<3 Skrevet 22. april 2010 #23 Skrevet 22. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - melia<3 - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - Lilledrøm - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! *****************************************
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. april 2010 Forfatter #24 Skrevet 23. april 2010 dytter litt - flere som vil skrive seg på?
Torjus og Lones mamma Skrevet 24. april 2010 #25 Skrevet 24. april 2010 Sv: ♥(¯`°•.¸IKM uke 17¸.•°´¯)♥ ***************** ♥Mandag 26/4: ***************** - melia<3 - - - - ****************** ♥Tirsdag 27/4: ****************** - - - - - ****************** ♥Onsdag 28/4: ****************** - mrs. hs - - - - ****************** ♥Torsdag 29/4: ****************** - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp - Lones mamma - - - ****************** ♥Fredag 30/4: ****************** - Vår lille planlagte baby - andreita 4pp - Prøvende 12pp - Lillemy75 4pp ****************** ♥Lørdag 1/5: ****************** - Lilledrøm - - - - ******************* ♥Søndag 2/5: ******************* -Steffen sin mamma - marihøne85, 2. pp - - - ************************************** ♥GRAVID - Gratulerer!!! ************************************** - - - ************************ ***************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** melia<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå