Gå til innhold

Gullrekka som skal teste snart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som har testet postivt, og lykke til videre!

Veldig leit for dere som ikke gjorde det. Det viser dessverre at det å få til et barn ikke er noe hokus pokus!

Vi får bare stå på videre selv om det tar på både fysisk og psykisk.

(og økonomisk)

Gratulere så masse Ugla + kona di, og Hustruene!! Så herlig å lese slike gla' nyheter!! Håper det sitter hele veien denne gangen Ugla!

Trist det ikke gikk som du håpet og forventet Håpefull38 :( Men, kanskje neste eller neste gang... :)

Nyt vårsola jenter!

Hei Håpefull38, slenger på noen f-er jeg også!

Dette var leit. Skjønner godt at du hadde høye forventninger, det er vel objektivt sett større sjanser for klaff med IVF.

Håper du finner ut av hva du skal gjøre og at CFC kan gi råd mht forkjølelse og IVF. Trøsteklem til deg!

Annonse

Tusen takk for støtte Bumpi de Bump og dere andre! Da Lindenberg sa at eggene og alt var bare helt perfekt, så steg forventningene mine flere hakk. Fikk mail fra Lindenberg i går om at jeg skulle vente en mnd og så starte på igjen med samme opplegg som sist.

klinikken jeg gar til har meg pa Tamoxifen tabletter (anti-oestrogen etter hva jeg forstar), Gonal F sproyter, Orgalutran og Pregnyl som EL trigger. Etter AID sa var jeg pa Progesteron fram til test dag.

Det er kanskje annerledes i Norge/Danmark?

Jeg skal etter planen begynne med Tamoxifen pa dag 2 i syklus. Trodde mens startet igar, men det var mersom bare "spotting", sa na vet jeg ikke om jeg burde ta en test til, siden det var en svak antydning til positivt utslag pa den forrige testen? Jeg tror jeg tar en test i morgen tidlig, bare for a vaere helt sikker pa at jeg ikke har bomma og tar hormoner som kan vaere skadelig for en liten spire.....

Gratulerer! Det var akkurat det jeg mente, at IKM 13.4. måtte være en bra dag! ;)

La oss håpe det går fint videre!

I dag ringer konepone til gyn for å finne ut hvor tidlig han synes det er greit å ta tiiidlig UL for å se hjerteslag-blafring ...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg er bare små uggen, har en del strekninger, ellers ok. Har fått sove ganske mye, det er deilig!

Har vært på en ul allerede, skal ha en ny på fredag. Regner med det blir ul-oppfølging en gang i uken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...