Gå til innhold

Gullrekka som skal teste snart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må komme med flere dårlige nyheter for jeg har testet negtivt igjen jeg også:-( Ja ja da blir det en fjerde tur på meg i denne syklusen før jeg må ta ett lite opphold i mai og juni pga jobb og reise. Håper at noen av dere som ikke har testet enda har lykken med dere!

minesmå: 01.04 -neg.

ivf-mammer: 04.04 -negativt

Ønskerflere: 05.04

Itsjustme: 09.04

Veivalg: 11.04 - negativt

Håpefull38: 12.04

Ugla, mamma i Irland: 13.04

Hustruene: 13.04 - POSITIV! (12 dpo)

Vi er ikke veldig overraska etter gårdagens positive EL-test og alle symptomene, men det er VELDIG kjekt å se et klart blått kryss på CB :) Tenk at det gikk på første forsøk a gitt!

Annonse

Ja, da har jeg akkurat begynt å blø! Så da er det vel ikke noe håp om at testen slår ut positivt i morgen! Farsken også!!!!! Da er det vel bare å begynne med forberedelser til tur nr.10 til København! Vet ikke om man kan begynne rett på ny runde eller om man må ha en pause?

Det er ikke nødvendig med pause nei - så hvis du er klar og økonomien tilsier det - så er det bare å hive seg på en ny runde. Håper du har bedre lykke neste gang da... Er jo veldig slitsomt på psyken også dette her.

Klem

Annonse

Håpefull38: 12.04

Ugla 13.04: Positiv

mamma i Irland: 13.04

Da testet vi også positivt gitt... Da er vi igang igjen! :) Laaang vei å gå for oss enda. Men ... Kanskje det blir barn av det denne gangen?

Så kjipt, Håpefull38! Hadde krysset fingrene hardt for deg her. Du har i alle fall et egg på frys, som kan vise seg å være drømmeegget! :-) Har lest om flere som har hatt sukess med den ene "isrosen".

Jeg reiser nedover i morgen kveld. Skal sette eggløsningssprøyta i kveld. Hadde en follikel i dag på 22 mm og en på 18 og noe på 16. Slimhinna var 11 og det er nesten for tykt, tror jeg? Regner fortsatt bare med 3-5 egg om jeg er heldig. Håper eggene er samarbeidsvillige...i full gang med krisemaksimering. Går rundt meg selv her (som vanlig de siste dagene) og har en skikkelig kraftig stresshodepine.

Håpefull38: 12.04 - negativt

Ugla 13.04: Positiv

mamma i Irland: 13.04

Det ble negativt denne gangen også! F**, f**, f**!!!!

Tar på psyken dette, ja! Hadde vel høye forventninger siden jeg nå skulle prøve IVF, eggene var helt perfekte og sjansene var større for at det skulle lykkes! Men den gang ei! Vet ikke om jeg starter på nytt forsøk med en gang. Blir ikke kvitt forkjølelsen jeg pådro meg sist tur i køben. Samtidig som det hadde vært greit å få brukt opp medisinen jeg har liggende, for den er så dyr! Har sendt mail til CFC med det samme jeg stod opp, men hadde kanskje for mange spørsmål, for jeg har ikke fått svar enda. He, he. Han svarer jo bare på ett sp.mål av gangen!

Men gratulerer så masse Ugla!!! Så gode nyheter:-) Hadde veldig tro på at du skulle få positiv test! Håper det holder helt frem denne gangen! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...