Gå til innhold

Gullrekka som skal teste snart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på jeg også (men er nok over for min del denne gang):

minesmå: 01.04

Ønskerflere: 05.04

Itsjustme: 09.04

Håpefull38 og Veivalg: 11.04 (Gjetter litt her.. :)??)

Ugla og Hustruene: 13.04

mamma i Irland: 13.04

Kaster oss inn her, noen husker oss kanskje fra vi lagde førstemann. Denne gangen er det mamma #2 som er i ilden, og vi vil gjerne ha et gullegg til påske :)

minesmå: 01.04

ivf-mammer: 04.04

Annonse

Vi fikk ikke klaff, så vi er over i pp nr 2. Pergotime og ovitrelle nå, spennende!

Oppdatert liste:

minesmå: 01.04 -neg.

ivf-mammer: 04.04

Ikke noen oppløftende start på denne gullrekka:-(

Her kom også tanta som vanlig -vært veldig trofast den siste tiden hun altså:( Skulle ønske hun kune glimre med sitt fravær.

Nå etter 3 forsøk på storken og 2 forsøk med pergo og ovitrelle på CFC så går jeg nå over til IVF.

Men nå i april har jeg bestemt meg for å ta pausen å gå på med ny iver i mai. Kroppen min er litt sliten nå etter all prøvingen og også mye jobbing. Så nå skal jeg fokusere på mer trening, sunn kost og leve generellt sunt.

Skulle tro det kunne være litt enklere å lykkes siden jeg tross alt har vært gravid 2 ganger før i ett forhold. Alle prøver er normale etc. Men men sånn er det vel bare.

Håper dere andre jenter tar revansje i denne rekka og at testene viser positivt på rad og rekke nå.

Lykke til.

Annonse

ivf-mammer: 04.04 -negativt

Ingen påskeegg her, de kom ut igjen, etter mange dager med svaaake tester. Vurderer øko-ivf..

Har testdag 12.04, men kommer nok helt sikkert ikke å greie å vente til da!

Veivalg: 11.04 (Gjetter litt her.. :)??)

Håpefull38: 12.04

Så synd det ikke gikk bra for dere som har testet! Håper da virkelig at det klaffer for noen på lista! Har selv begynt å tvile litt på at dette går bra, for jeg synes jeg har fått mensenmage! (håper det bare er innbilling eller at jeg bare har lagt på meg etter all sjokoladen jeg kjøpte på tax-free!)

Oppdaterer listen litt jeg siden det ser ut som at det ikke er sikkert hva som er min testedag ;-)

Veivalg: 11.04

Veldig synd at det ikke har klaffet for dere som har testet. Vi får virkelig krysse fingrene for at listen tar en mer positiv retning etterhvert, selv om jeg også kanskje føler at det er mensenmage jeg har kjent på de siste dagene. Håper, håper, håper

Krysser fingrene for dere jenter!!!

Hører jo ikke hjemme i gullrekka selv - men følger med på dere og håper virkelig noen snart får se de kjekke TO STREKENE!!!!

Lykke til neste gang Mine Små og IVF-mammaer som har testet negativt. Aldri gi opp - det kan være deres tur neste gang!!!

Til dere andre sender jeg masse babystøv***** og håper noen snart følger etter meg inn på trimestersidene! Håper håper håper håper for dere!!!!

Mener hun på CFC sa jeg skulle teste om 12 dager og det skulle blitt nå på lørdag, men på papiret stod det testdato 12.april. Tror nok jeg prøver en test på lørdag!!! Klarer nok ikke å vente lengre.

Har hatt veldig ømme pupper siden to dager etter innsett. Hadde litt press på livmora på søndags kveld og natt. I går hadde jeg mensenfølelse, men har ikke hatt så mye stikninger.

Blir spennende dette!

Puh... Ja, man brenner fort av noen tester.

Denne gangen kommer jeg til å teste 14 dager etter, og evt ta hcg prøve om det er antydning til noe. Var litt pes med den kjemiske graviditeten sist...

Krysser for resten av gjengen nå jeg...

Spennende tider

Så skulle det ikke gå tredje forsøk med pergo heller :(

Veivalg: 11.04 - negativt

Nå er jeg veldig oppgitt.. håper dere andre får bedre resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...