Gå til innhold

Skal dere ha slør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har lysst på..iallefall i kirken:)) Hvor har di flotte slør henne på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart: www.somaras.no

:-) :-)

Skrevet

Niks, har ikke lyst å gifte meg med "myggnett" på hodet. Men så skal jeg heller ikke gifte meg i en norsk kirke. Har inntrykk av at det er ganske vanlig? Jeg har bare vært i ett bryllup hvor bruden ikke hadde slør.

Skrevet

Jeg skal ha slør, men ikke over ansiktet når jeg går ned kirkegulvet eller noe sånt. Mer for pyntens skyld.

Jeg har i motsetning til hun andre her ikke vært i et bryllup der bruden ikke hadde slør, og jeg skal heller ikke gifte meg i norsk kirke.

Du kan gjøre mange kupp på eBay når det kommer til slør.

Har ikke handlet der selv, men vet om mange som har gjort det:o)

Skrevet

Jeg skal ikke ha slør. Det føles unaturlig ut. Dessuten vil jeg heller at hele sveisen synes

Skrevet

Jeg skal ha sånn kjempelangt slør, men det går ikke foran ansiktet da:-)

Skrevet

Jeg hadde slør:) Skulle egentlig bare ha det på under vielsen, men jeg følte at det ble så vakkert at jeg hadde det på hele dagen, kvelden og natten:) Da jeg satt hos frisøren på bryllupsdagen og ble sminket og fikk fikset håret, MED sløret i, satt det en annen brud der også. HUn skulle ikke ha slør, men sa at da hun så mitt, så angret hun seg litt likevel.

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg skal ha slør sånn passe langt..

istede for å kjøpe det til 2000 kr har jeg kjøpt brudetyll perler å kam til den nette sum av 100 kr..

det tok meg 1 time å lage det

fiks feridg å kjempe fint :):)

Skrevet

Slør er flott på mange, men for meg blir det definitivt uten slør.. Prøvde et i brudebutikken, men føltes helt feil på meg, kanskje fordi jeg er 180 cm høy og det ble "for mye". Skal også ha hagebryllup, så antrekket blir nok litt nedtonet i forhold til kirkebryllup vil jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...