❤lille stjerne❤ Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Lillesnuppa begynte med det like før hun ble 2,5 år. De er sååå søte disse små "menneskene" hun sitter og tegner! *stolt mamma*
Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Oi, er ho tidleg, eller er dette gjennomsnitt? Hm, eg går ut ifrå at det er det du og lurar på, ellers hadde du vel ikkje spurt Lille er 2 år og 5 mnd, og teiknar IKKJE hodefotingar. Ho teiknar masse "hunding" (= runding), altså rundt og rundt mange gongar oppå kvarandre. Storebror på 4 1/2 teiknar heller ikkje hodefotingar, men så såg han tilnærma lik ingen ting før mai i fjor.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg vet ikke om det er tidlig, men har en følelse av at det er litt tidlig kanskje? Hun har ikke vært særlig interessert i tegning før, bare tegnet noen kjappe streker og kruseduller og ferdig med det liksom. Siden jeg har hørt at det er viktig at de får et godt forhold til å tegne, holde i blyanten osv har jeg den siste tiden satt meg ned og tegnet med henne cirka annenhver dag. Og plutselig dukket altså disse sjarmerende små hodefoting-menneskene opp! Hun forteller små historier om dem, de er som regel en av oss foreldre eller henne selv og de kan være sure, glade eller lei seg ettersom hvordan munn de har. Det som er litt komisk er at hun egentlig ikke klarer å styre hvordan munnen blir, hun bare setter ned blyanten og tegner en munn også blir den som den blir av seg selv. Så ser hun kjempeoverraska ut hvis det blir en sur munn!
reesa Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Dattera mi er også 2,5 år og tegner hodefotinger...tror jeg - hva er egentlig hodefoting? Hun tegner ansikt med øyer og munn og en trekantet kropp med armer og ben kjempesøte Det artigste er at når jeg tegner dyre eller mennesker i profil med ett øye - ser hun dumt på meg og tegner på det andre øyet og en munn hehe..
Två små trollungar Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Det er hodefotinger det, reesa! Min datter tegnet et par i høst, når hun var ca 2 år og 9 måneder, etter det har hun ikke giddet å tegne flere. Er 3 år og 3 måneder nå og vil heller tegne rundinger, hvis hun i det hele tatt skal tegne noe...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Lillemor på 2 år og 9 mnd tegner ikke noen hodefotinger Det er noen streker der, og hun sier det er mamma og pappa og Matilde, men jeg ser ingen likhet akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå