Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt annet innlegg her, men de som er her inne har født så prøver å spørre her inne.

Jeg hadde Ks for nå snart 7 uker siden. Det ble aldri bra igjen så har blitt opr igjen der, men det jeg stusset på var om jeg skal betale for dette? Alt som har med svangerskap og graviditet er jo gratis. Er jo ikke min feil at Ks ikke grodde som det skulle... håper jeg da, fulgte legens ordre og alt det der.. eller er det bare gratis så lenge babyn er i magen, blir jo feil det også..

Håper noen har noe svar på dette eller vet om hvor jeg urde henvende meg til. Ble så teit å spørre om det når jeg var på sykehuset følte jeg...

Skrevet

Nå har ikke jeg hatt ks, men revnet masse og måtte på mange kontroller i ettertid fordi ting ikke grodde som det skulle. Jeg har også blitt operert for å reparere skadene der nede.

For noen av undersøkelsene mine fikk jeg regning i posten i ettertid, men jeg ringte da alltid og sa at "jeg vil ikke betale en regning for en undersøkelse jeg ikke ville ha hatt hadde det ikke vært for fødselsskaden min". Eller noe i den duren. Da slapp jeg alltid å betale egenandelen på 295,-

For operasjonen jeg hadde i januar har jeg ikke betalt noe for, men fikk regning for kontrollen jeg var på etter 7 uker. Ups, og det minner meg på at jeg har glemt å ringe dem for å si at den vil jeg ikke betale....

Men når det er sagt, så har jeg vel vært på så mange kontroller at jeg sikkert kan betale denne ene ;)

Så jeg mener at du skal slippe å betale for det du er på i etterkant av en sånn skade. Operasjonen er vel forsåvidt gratis, det er vel alle operasjoner i Norge mener jeg. Iallefall sånne typer.

Jeg synes ikke du skal gjøre noe før du evt får en regning i posten jeg. Og da står det et tlfnr der som du kan ringe så du får snakke med sekretæren der.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...