Gå til innhold

Rygg, hofter og bein problem samt syk under nesten hele svangerskapet

Anbefalte innlegg

Har vært mye plaget men rygg, hofter og bein siden i november -09. Dette har ført til at jeg ikke fikk være i jobb lengre siden jeg hele tiden datt sammen pga ustabilitet.

Har de siste månedene blitt værre og dette har nå påvirket resten av kroppen. Vet at man såklart kan være slapp og ikke ha mye energi under ett svangerskap, men er sånn hver eneste dag.

En vanlig dag for meg:

Sover gjerne lenge, til 11-12 er ikke uvanlig.

Står opp og er mer eller mindre zombie og gjør de ABSOLUTT viktigste tingene hjemme.

Ved 15.30 kommer min samboer hjem fra jobb, vi lager mat og spiser. Etter dette er det heller ikke uvanlig at jeg legger meg noen timer.

Står opp ved 19-20 tiden på kvelden og holder meg våken tils i 11-12 før jeg sovner igjen.

Er konstant slapp (har lav blodprosent og den NEKTER og stige) og orker knappt nok å løfte klesvasken ut i stua.

Blir svimmel av MINSTE lille ting og klarer sjeldent og være oppegåendes i mer enn 10-15 min før jeg må sitte igjen. (Og da er det snakk om å stå stille ved kjøkken benken og lage middag)

Grunnen til at jeg spør er absolutt ikke for å klage og beklager om noen oppfatter dette slik. Men vill gjerne spørre her ifall noen har litt kunnskap om dette da sykehuset jeg skal føde på er kjent for og ikke altid ta så godt hånd om sine pasienter.

Vill jo så klart det aller beste for barnet mitt, men vill ikke risikere noe.

takk for alle svar!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...