<3 mi corazoncito <3 Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Er gravid i uke 5, og jeg har ikke et eneste symptom på at jeg er gravid what so ever. Er det grunn til bekymring, eller kan jeg bare ta det med ro og "nyte" det enn så lenge...?? Må sies at forrige gang jeg var gravid var jeg dårlig helt fra begynnelsen, med kvalme, ekstremt ømme pupper og hadde skikkelig "voksesmerter" i livmoren.. Men nå merker jeg faktisk ingenting, bortsett fra uteblitt mens.. Og jeg begynner å bli litt engstelig... :(
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Det er visst vanlig å ikke ha symptomer også.. eller at de forsvinner etter en liten stund.. Jeg tenkte det samme som deg da jeg var like langt på vei.. 1 uke seinere skulle jeg ønske jeg aldri hadde ønsket meg symptomer hehe.. Da lå jeg omtrent rett ut i noen uker og svimmla og brekte meg.. Håper du slipper det Klem og lykke til
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Takker fo svar Rett før IKM hadde jeg litt ømme pupper og var litt småkvalm. Men det varte i etpar dager så var det slutt... Så er bare litt bekymra for at noe kan være galt, men hadde det vært det ville jeg vel kanskje blødd også? hmm ikke vet jeg :/ He he ja sant det du sier, sitter her å ønsker meg symptomer. Men husker godt fra forrige svangerskap at jeg VELDIG GODT kunne vært foruten...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Heihei! kjekt å kunne være til hjelp Jeg hadde veldig ømme pupper til å begynne med.. før ikm også. Kvalmen kom vel i uke6-7 om jeg husker riktig. Så hadde jeg to uke med syk kvalme, helt til jeg hadde en blødning. Fikk sjekka hcg gjennom ei uke og den var fin og stigende. Men jeg har aldri likt at symptomene forsvant.. men om jeg tenker meg litt om, er der nok en del sympomer der enda. Som oppblåst, svimmel, rett og slett bare i litt dårlig form konstant. Har vært innmari bekymra i svangerskapet og redd for det meste. For at det ikke er noe der, gravid utenfor livmora, at det har sluttet å vokse.. ja, egentlig alt. Men de siste ukene har jeg greid å lære meg å slappe mere av.. I dag er jeg 12+0, men greier liksom ikke helt å gå over på 2.tri.. liker meg her jeg har bestilt meg tidlig ul på tirsdag (12+6) og håper å en gang for alle få bekrefta at mine bekymringer har bare vært hormonelt tull.. haha! Håper det går bra med deg og at du greier å slappe av etterhvert Klem
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Føler det nok bare slik pga jeg sammenlikner med forrige gang, men klarer ikke helt å slappe av. Bestiller en legetime til uka så få jeg sikkert roa meg ned litt Var som deg også før ikm, skikkelig oppblåst og svimmel. Nå har jeg egentlig bare en litt "rar" følelse i kroppen, er slapp og ute av form. Som om jeg skal bli syk, men at det liksom ikke "slår ut"... Forrige gang kjente jeg GODT at jeg var gravid, og da trodde jeg nesten at det var noe galt pga voksesmertene i livmora. Er det ikke den ene så er det det andre føler jeg he he =) Alt er nok akkurat som det skal med deg vet du, men er deilig å gå til legen å få det bekrefta uansett. Man føler seg liksom mye roligere da Klem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 hehe.. "Nå har jeg egentlig bare en litt "rar" følelse i kroppen, er slapp og ute av form. Som om jeg skal bli syk, men at det liksom ikke "slår ut"..." Akkurat som jeg skulle sagt det selv.. sånn har jeg det har også hatt voksesmerter i livmora og vært bekymra for det.. hihi Deilig å kunne gå til legen og roa seg litt. Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull lege, som heller setter meg opp på en time for mye enn en for lite.. Kun for at jeg skal få snakket med noen om jeg lurer på noe Har aldri følt meg så hypokonder før jeg.. ! Håper alt går bra med deg! Og det gjør det nok Klem
Breathless Mahony Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Hei. Jeg er i uke 6 og har heller ingen symptomer, bortsett fra manglende mens og positive tester. Har inntrykk av at "alle" har tidlige symptomer, men jeg merker ingen ting. Tenker selvsagt at det KAN være noe galt, men har ikke hatt noen blødninger eller smerter. Sannsynligvis går det vel greit, men gleder meg til jeg kan kjenne liv i magen. Får bare være glad så lenge jeg slipper kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå