Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Noen med erfaringer? Siden reima skoene nå er på salg.. Er reima sko et godt kjøp eller bør jeg holde meg til viking som jeg er strålende fornøyd med??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Ecco barnesko, har jeg ikke gode erfariner mer, fordi de er så smale foten, så det blir for liten plass for de aller fleste små lubne barneføtter
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Sampson sport har her i byen. Enkelte reflex butikker har også:=)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Jeg liker veldig godt viking sine. Min sønn har så breie bein at han kom ikke oppi ecco sine, dessuten så er viking skoene også varmere enn ecco sine. Jeg er veldi fornøyd me viking, det har blitt myye brukt bla hver dag i barnehagen og også her hjemme. Skoene er fremdeles like vanntette og de ser fremdeles pene ut;) Min sønn er en veldig vilter 2 åring!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Sikkert vanntette så det holder, men jeg synes sålen er hard og stiv og størrelsene er smale i foten. Ikke lett å få en ullsokker ned i støvlene.. Jeg foretrekker Geox sine vanntette vinterstøvler, de har suveren passform og myk såle. Viktig for de aller minste i alle fall :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Reima sine sko er veldig stive. Ecco er smale og Viking er bredere. Så avhengig av hvordan ben barna har, men jeg liker ikke Reima pga at sønnen min elsker å klatre etc så liker mykere sko til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå