Tante_Esel Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 tuuusen takk! Jeg legger kort, kan se på deg i morra er det noe spesielt du vil vite om, så send meg et på pm! Ble kjempe glad nå asså!!!!!
magica fra tryll Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Ble glad sjæl jeg:) Puh,-det andre stemte liksom ikke helt... Men disse korta altså! Går liksom ikke an å bli bedre i forhold til det du spurte om! Du kan gjerne se litt generelt, men spesielt i forhold til et barn til! Om vi velger å prøve og når og kjønn evt:) Til Monca! Skal legge for deg og,-pendelen erter meg idag tror jeg. Sender deg ny pm når jeg får lagt! Klemmmmm
Tante_Esel Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 post boksen din er full.... sender siste del her Du er nå inne i en periode hvor du har behov for å studere, og lære noe nytt. Føler dette også har med evnene dine å gjøre… du blir mer og mer sensitiv, og må ta vare på kroppen din i forhold til dette. Du bør prøve å unngå ubehagelige relasjoner, situasjoner, kjemikaler og og omgivelser. Tror du lettt tar med deg andres følelser inn i din egen kropp, og de krever at du må meditere oftere, og bruke mer tid på å rense kroppen. gi meg tilbakemeldig da"!! det du skrev til meg stemte veldig godt... jeg er også inne i en velig kreativ periode nå... det har jeg kjent en stund
magica fra tryll Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Supert! Ja det du sier stemmer nok bra. Føler at om jeg skal komme videre på den spirituelle veien nå, må jeg ta skrittet helt ut i forhold til å ha en så ren og åpen kropp som mulig om du skjønner. Har kjent på det lenge. Men det er noe med den selvdisiplinen da... Sendte deg et svar på pm også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå