nurke84 *mamma til alma* Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 huff, fikk ei mens lignende blødning nå. Det var vel det tenker jeg... har hadt x antall aborter og de finner ikke ut hva som er galt med meg. jaja, er vel en mening med det også. får se hva som skjer ut over kvellen nå da...
snartmammapåny Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 huff da, må være fortvilede å ikke få vite hva som gjør det om du har mistet mange ganger... Er du langt på vei? Sender deg en klem, og håper det bare er en uskuldig blødning!
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 5 uker i dag... ja, fatter det ikke, det vil bare ikke sitte på meg... er bare å vente nå så går d som d går.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 1. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2010 liten oppdatering: hadde ei lita blødning som kom utenom do besøk i går (ikke klumper eller noe sånt) så litt blod når jeg var på do videre på kvellen.. Til nå i dag har det ikke vært mer blødninger. får se hvordan det går utover dagen..
snartmammapåny Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Får bare krysse fingrene for deg!! Håper blødningen stopper opp og spiren klamrer seg fast denne gangen!! Lykke til utover dagen!
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 1. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2010 ja håper jeg også, fikk litt sån brunlig utflod, regner med at dette bare kansje er rester fra blødningen i går! oppdatering kommer etter hvert.. takk for støtte forresten < >
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå