Gå til innhold

Vogn i hus og daglig tegn fra vesla:))) nyter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det slik at jeg hver dag, litt avhengig av formen hennes og min tror jeg, kjenner jeg små og ofte spark og bevegelser...:))

Det er sååååå fantastisk!!

Vogna er også i hus, da vi valgte å kjøpe brukt og slo til så fort vi fant vårt førstevalg:)) SUPER fornøyd med bruktkjøp.

Er mye å glede seg over om dagen, og tirsdag 6.apr skal jeg på UL pga muskelknute de fant i uke 14.....men ikke sett siden. Men bonus å få kikke på vesla ennå en gang!!

Tiden går igrunn fort og sakte på engang, rart dette her.

Gleder meg til mere mage, slik at det ikke er tvil om at jeg er gravid. Er ikke det første folk tenker nr dem ser meg tror jeg, er ganske kraftig fra før... Var til og med ei som syns magen var liten;))) hehe...

Er 22+2, så mye tid på å få mage da!!

Riktig god påske!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aww heldig du som har fått vogn i hus ;) hihi.. skal bestille min over påske jeg tror jeg...hvordan vogn har du?

kjøpte brukt med førstemann jeg og...:)

Hærlig med spark fra nurkene ja;) er 25+3 uker nå jeg å hun er ganske så aktiv inni her til tider=D hehe mn kos det da_:)

Skrevet

Vi kjøpte en Easy Walker Quattro, sort. Den er fantastisk lett og ganske stor bag til å være en slik "liten" vogn.......er jo en type trehjuling, bare at den har to litt mindre hjul foran. Men ikke så små som på Bugaboo, så er superformøyd. Veier kun 11,5 kg;)))

Lykke til selv med vognhandel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...